Thursday 1 October 2015

Saje Nak Share..

*Sumber Pakcik Google*

Hurm.. Malam semalam gayut dgn amoy.. dia cakap "as aku rase kan hari nie aku jahat sangat ngn ko" pas aq cakap aah.. hahaha.. ye arh.. dia drop aku tak beghagak.. kwaja..

Pas ur kalo otp ngn dia xleh kalo tak lame.. selagi kedit aku tak abis.. selagi tu tak nak lex phone.. haishh saba yo la.. teman dia makan la.. teman dia tengok tv la.. sabo je la aku..

Pas ur tadi kat sekola dia ckp.. "as malam nie call lagi ae" aku ye kan je la.. dia kate sonok ade org teman dia mase da tgh makan.. mengade sangat kan.. hurm..

Hari nie p makan kfc.. dengan amoy, ainur, mak amoy, kaq yang, tasya, adibah n danish.. plan ngan orang lain kuar ngn orang lain.. xpe asal kan kfc masuk perut aku..

Pas ur tadi kat KFC asik kene drop ngan amoy je.. haishh. anak mak samo yo.. suko drop den.. saba yo la.. TAPI.. omak ae memang hapening la beb wa cakap..

Friendly gilo poik.. kelaka pun kelaka.. orang stress buleh hilang stress ngan omak ae tu.. huhuhu.. terbaik arh.. len kali buleh kua sesame lagi.. hihihi

Tapi as pemalu la.. kalo jumpe mak sesape jelah as memang malu.. xkire la da kenal mak org ur lame ke baru ke.. tetap malu.. nampak tak yang as nie sangat pemalu orang nye.. hahaha.. chooiiii..!

No comments: