Wednesday 30 September 2015

Kene Bahan..

*Sumber Pakcik Google*

AArrrhhhhh!! Malu nya.. Tak pasal2 hari nie kene bahan dengan amoy.. serik beb ghaso ae.. malu erh tak tekato.. Kalo ss tu tak di hanta kat group mesti tak kantoi..

Amoy bahan sebab den ta bg tau dia den ado pkwe baghu.. dio bahan den sebab rahsio kek dio.. dia bahan den sebab dio kate den tipu dio.. tapi bab tipu tu xde ae..

Maluu nye.. satu kelas dapat ss tu.. menyesal nye ta check dulu ss tu.. arrhhhh.. tibe2 nak patah balik kan mase.. hurmm.. malu sangat dengan member kelas..

Sebenanye buat ss ur na tunjuk kt member kelas yg madam n ckg ta de internet.. ader satu tick je kt wasap dia.. sekali buleh pulak terselit mesej aku n Mr. F kat ctu..

Yang malu nye sebab panggilan Mr. F tu.. dia mention S**a** jelas n nyate gile.. makkk ai.. ponek poik tahan malu gilo amek erh tu.. aarrhhhh xleh time sume nie..

Yang paling ta ley blah ur dia buleh ungkit pasal cuti.. "ouh.. patut la mase cuti senyap je.. tak nak wasap aku.. ok as xpe2.." hahaha.. kuang nye kawan aku nie.. suke gile dia drop aku.. paik!!

Tak habis kene bahan tu.. ade hal lain plak yg aku kene bahan.. kes nye kwn aku dlm proses ngn abg aku.. haisshhh... org lain yg otw na couple.. org lain yg kene bahan...

Pas ur lepas exam tadi ader kelas Sej dua jam.. mase kelas ur aq rase amoy nie memang bosan tahap gaban kot..dia buleh pulak rajin kan diri dia lukis wasap chat.. 

siap ader name tengah online sume lah.. dia tulis ayat kat aku.. pas ur dia buat kotak.. xleh tahan kene ader double tick beb.. hadoi.. layan je la.. kawan sape la agak nye tu..

Sejujo nye amoy memang jahat sangat dengan aku hari nie.. arrhhh malu nye..

dear NAZIRAH AZHAR thank untuk hari nie.. sayang ko sangat-2.. Love You Muah.. Penumbuk kat pipi kanan.. 

No comments: