Sunday 4 October 2015

03/10/2015

*Polis Evo*

Semalam mule nye pegi beli hadiah tok hari graduasi.. Sebenanye aku tade kaitan pun dngan hadiah nie.. tapi kwn aku ajk teman.. pas ur aku pk aku pun MPP so aku teman kan je la..

Mase malam kwn aku mesej ur dia ckp nak p beli hadiah je.. pakat aku kua umh dlm kol 6:50.. pas ur esok nye.. aku gerak are macam yg dah di janjikan..

Sekali bile aku sampai umh dia.. mak n ayah dia cakp dia tengah tido lagi.. mak oi sakit nye hati aku mase tu.. mase aku sampai umh dia jam dah kol 7:06.. so aku kene la tggu dia.. saba je menunggu..

Kol 7:30 gerak.. pas sampai skola dalam kol 8.. on time la tu pun kire lame sabab semalm jerebu kuat.. memang tak nampak depan.. so xleh lelaju plus moto macm ber masalah semalam.. 

Pas u dia ckp kene menapak plk p bus stand.. ok lek lagi.. Mase otw p bus stand ur dia cakap.. yang dia stay seremban lepas beli hadiah.. mase ur aku rase nak fuck je kat dia.. Bagi la tau awal-2 haishh

Pas ur dia bagi tau lagi yg kawan dia yg ta jadi ikot @ yg aku ganti kan tu ikot plk.. hadoi.. memang menggelegak la.. bagi la tau betul2 plan dia.. tu.. kalo aku tau xde aku na ikot the.. sakit aty we..

Kalo ikot kan ati aku memang ta nak ikot dia p tengok wayang.. tapi bile pk balik ta kan aku nak balik bedue je ngn kwn dia yg laki ur.. ape lak org pk haishhh...! Aq pon ad duit lebih ikot je la..

Kol 4:40 something la sampai pilah.. pas ur p sekolah amek moto gerak balik umh.. sampai umh buat ap yg patut pas ur dok rehat.. mase dok rehat ur wish birthday mak.. hehehe.. ta dpt but pape tok mak semperna birthday dia smlm..

Pas ur malam semalam xde call NA.. sebab penat sangat plus nak call serba salah.. tak call pun serba salah.. kalo call rase mengganggu.. tapi kalo ta call dia mule la na bahan aku @ ngajok.. pening.. so aku mesej je dia walau pun dia ta balas.. sbb dia ta the topup..

Pukol 9:30 aku da tido da semalam.. sebab penat sangat plus tak sehat sebenanye.. after makan ubat memang terus rehat.. layan movie kejap.. sampai terlelap.. pas ur terjage.. terus g tido.. tu yg kol 9:30 tu.. hihihi.. kalo ta mesti lagi awl..

Pagi tadi NA call.. macam bese dia soh aku call balik.. aku  call je la.. lame gayot.. tapi mase gayot ur dia marah aku pasal semalam.. hahaha.. da agak da.. tah pape are.. penat la dengan pereampuan2 yang sangat manja dalam idop aku nie..

NA nie selalu cakap aku tipu dia menyampah betol.. dia yg salah dengar.. pas ur na salah kan aku.. kilik betul.. geram arh.. nie haa td aku call ta gheti na angkt.. kalo dia call aku, aku ta angkt tau plk nak maghah.. huh.. sabo je la..

No comments: