Monday 12 October 2015

Macam-Macam

*With Ayaino*

Haaa.. hari nie kelas kite orang buat props untuk photobooth mase hari gradusi akan datang.. comey2 je props yg kite org buat.. hehehe.. nanti sesape nak tempah buleh la tempah.. hihihi

Tapi malang kat aku la.. pasai nya dua jari terkene hot glue gun.. sakit beb... tu nampak tak kat gambar tu lain macam aku pegang prop tu.. pasai tangan cek sakit..

Gile kaww.. nak nangis aku tahan sakit dia.. tapi aku tahan.. walau mate da bekace-kace.. tahan supaya air mata tak jatuh.. gile ko jatuh la repotasi aku nangis depn budak PPU1/4..

Yang menyebabkan aku buleh tahan air mate nie amoy la penyebabnye.. dia buleh pulak buat kelaka comey ngan den.. den maghah un.. den sakit buek kelaka plak.. tapi nak ucap thank gak.. hahah

Pas ur balik skola tadi kene p tampin.. nak beli barang tok buat props.. tak cukup plak.. hurm.. mase atas moto mate aku ngantok gile beb.. pasainya aku tydo lewat..

Tydoq lewat pon amoy penyebabnye.. pasai nya semalam dia dok sampai ghumah pukoi 12;30.. pas ur dia suh call pulak.. call je la.. layan dia sampai kol 1:30.. haa kau..

Pas ur aku maghah dia.. ckp kat dia esok aku nak kene bangun awl.. dia buleh la relax2 bangun lmbt.. sebab umh dkt ngan skola.. aku kol 5 da kene bangun.. pas ur kol 6:15 da kua umh.. pas ur dia gelak..



No comments: