Wednesday 14 October 2015

Manja

*Muke Paling Huduh*

Haaa.. Nak tau pasai pa manja?? pasai nya kan hari tu tangan aku meleco.. so setiap perbuatan jadi terbatas.. semua nak kene orang buat kan.. huhuhu manja kan asrina.. comel je.. *perasan*

First.. mase baru kene ur.. ader dua orang nurse yg merawat jari aku yg comel nie.. hehehe.. orang nye tasya n syawaliah.. huhuhu.. caring nye kengkawan aku.. terharu sangat.. muah cikit..

pas ur balik umah.. mak pulak yang banyak tolong.. mak buang kan kuku.. mak isi kan nasi dalam pinggan.. sampai hari nie.. hihihi.. jangan la jealous sangat.. huhhu

Pas ur semalam.. kat sekola mase belaja eko.. NAZIRAH AZHAR yang garang gilo tu tolong aku beb.. macam mimpi je.. mule2 aku saje nak manje.. tapi tak sangke dia nak tolong bebetol.. 

Hehehe.. sayang jugak dia kat aku.. dia tolong padam kan buku aku.. sebab aku salah lukis graf @ keluk ape tah.. hehehe.. tengkiu budak garang.. ngeee

Tu je nak cite.. ngeee..~

No comments: