Saturday 31 October 2015

Study tok Final EXAM

*Kat Pustakaan Awam Pilah*

Hari nie p study kat pilah macam bese.. yg lain nye hari nie bawak body guard (abg).. body guard ada makna.. hahaha.. hingat senang ke nak ajk dia p memane.. plus pg tu lame gile.. haa..

*Abg + Syawal*

Sebab utama nye dia nak jumpa awek dia.. tu yg dia rela sangat nak ikot aku p pilah naik moto and sanggup berlamaan dekat pilah.. nampak permainan dia.. hahaha..

Pagi tu belaja kat kfc.. memang tenang la.. sbb KFC pilah tak ramai org.. pelik je.. huhuhu.. pas ur ptg belajar kat pustakaan awam pilah.. memang saje buat gitu.. byk subjek leh study..

*With dinie*

Haa.. mase dok kemas2 meje yg besepah ngn pingn.. nampak sorg bdk lalu.. nampak mcm kenal.. pas ur budak ur pon toleh.. dia nampak.. pas ur dia sambung jln.. tak lame ur..

Dia bantai nye jerit name aku.. time tu aku malu gile.. satu kepci pandang aku.. kwajo nye budak.. aku maghah dia.. dia boleh kate bia la.. heshh memalu kan betul.. sabo je la.. nasib baik da lame ta jumpe..

Paling tak leh tahan dia boleh pulak bahan aku.. dia cakp.. asal ko berubah nie as?? mane as yg dulu?? punye aku pakai kain tadi.. dia nk belagak dia pakai seluar..

Dia kate aku ayu sbb pakai kain pas ur dia kate aku nampak lembut.. ishh semua tu kebetulan je la.. kalo aku tau dia ader aku tak nak pakai kain.. issshhh!! memalukan..

Sebenanye.. hari sebelum ur memang ader cadang nak jumpe.. pas ur malam ur dia wasap dia kate ta jadi.. aku pun tak kesah la.. dia ajk jumpe kt matrik.. hurm pape tah.. last2 jumpe kat kepci..

Tak suke bende tak di rancang.. sebab nanti dia kan memalu kan aku.. issshhh.. dinie.. jangan boco rahsia..