Tuesday 27 October 2015

Terlalu RINDU #ANMN

*10 Jan 2015*

*11 Jan 2015*

*18 Jan 2015*

*25 Jan 205*

Haa.. tu semua awak anta kat saya.. saya baca semua mesej kita semalam.. saya baca sebelum saya tidur.. saya rindu nak baik2 macam dalam sume mesej kite tu awak.. saya rindu awak yang dulu..

Awak tau tak.. pagi tmase dekat2 nak bangun pagi tadi saya termimpi yg awak anta mesej kt fb saye.. mesej awk tu menakut kan saya.. lepas mimpi tu saya terus terjaga.. ya Allah takut nya.. Hope xjadi..

Lepas dah terjage tu saye amek fon saye tgok jam kol bape.. hurm dah dekat kol 5:30.. so saye baring2 kejap.. xlame ur mak saye dtg bilik saye.. dtg nak kejut.. time terus bangun sbb nk p mandi..

Sebelum p mandi ur p amek tab.. on wifi pas ur terus tgok noti kat fon ader pape dri fb tak.. bile tgok tak xde.. Ya ALLAH.. awak tau tak lege nye hati saya macam mane.. rase nak melompat.. tp x melompat pon.. hee

Awak tau tak.. dalam sehari.. saya tak pernah sekali pon miss name awak.. sebab nye saya buat close friends dgn awak dekat fb.. sebab sye xnk lupe kan awk sampai bile2..

saye tak kesah la awk nk post bape juta sekali pun dalam sehari.. bia lah penuh notification saye dgn post awak.. asal kan saye tak lupe awak.. saye xnk lupe awak.. saye rindu awak.. saya syg awak..

Rase macam dah tak de bende nak cakap.. tapi rindu sangat kat awak.. kalo wasap mesti tak bende nak cakap.. sebab asik saye je yang bertanya.. hurmm.. :(



No comments: