Tuesday 6 October 2015

Demam.. JEREBU

*Sumber Pakcik Google*

Hurm.. Satu family dah demam.. Masing-2 punye sore macam baru lepas buat konsert rock.. batuk nie munkin berpunca daripd jerebu.. bile la jerebu nak habih nie.. ponek cuti, ponek tak sehat..

Hurm.. semalam maghrib mase mandi muntah-2 sebab batuk teruk sangat.. hari nie perut lak sakit sebab batuk tak benti.. nak kua muscle dah gak erhh perut aku nie.. sakit sangat.. aarrhhhh

Haa.. mase demam2 nie titibe teringat mase kat kem.. mase dekat kem dulu memang selalu sangat demam.. sebab ape pun aku tak tau.. kene paksa makan ubat.. arrhhh!!

Yang paling aku tak dapat lupakan mase last aku demam kot.. pagi ur memang mengigil2 aku.. pas ur  ader sorg budak dtg tlg selimut kat.. aku kenal sape.. tapi tak sempat ucp tq.. sebab demam..

Tapi mase mengigil ur buleh plk teringat my tersyg.. ckp dlm hati.. haduh kalo dia nampak budak nie yg selimutkan aku maut aku nie.. time sakit own sempat nak pk perasaan org.. ye la.. syg kan.. kalo tak syg mampos aku xpk pasaan org..

Pas ur bile da siang.. tanye la dia nampak ke tak ape yg jd pagi tadi.. terus dia ckp nampak.. budak tu selimut kan aku.. di tinjau dari tingkap.. ciss.. pas ur aku ckp nape xdia yg dtg selimut kan aku..

Dia ckp dia baru nak selimut kan aku.. tapi orang lain yg dtg dulu.. alahai.. kesian nye dia.. sakit ati dengan sendirinya.. maaf la ye awak.. saye pun tak tau sye demam mengigil.. sedar2 je org tengah selimut kan.. but tak beruntung pun k!!

Anyway.. rindu sangat kat dia.. #ANMN

No comments: