Monday 7 September 2015

Sakinyelah Hati..

*1*

*2*

Hurm.. bende jadi sebab aku kesian kat dia tau.. sebab dia sorang-2.. Aku tak leh tengok sorang xde kawan nie.. Buat aku serba salah.. Sebab aku pulak punca segalenye.. hesh tak minat betul..

Aku pun buat keputusn nak baik ngn dia.. nak jalan ngn dia.. kire nye nak settle terus.. aku suruh la kawan aku ckp kt dia yg sebelom masuk bilik kuliah aku nak jaln ngn dia.. nak jalan bedua je.. sebab mase rehat td aku tak dan @ malu nak tego sbb budk kelas ader..

*Ainur bagi*

Hurm.. kat surat ur ader perbualan budak ur dengan ainur.. dapat bace surat tu xde la marah sangat.. nasib baik la jawapan dia tak menyakitkan hati aku.. hurm tapi still kecewa..

*With Ainur*

Ok.. sangat la jujo nak cakap nie macam mane lah aku nie tak terfikir pasal dia.. dalam kelas dia duduk depan bijik mate.. dalam bilik kuliah dia duduk depan bijik mate aku.. ape lagi nak cakp.. Dia sangat mengganggu fikiran aku..

Jujo jugak nak cakap den ghindu la dio.. semua pasal dia..

Btw Ainur Zahirah Thank sangat sebab lately nie always dengar cerita as.. Terima kasih kasi pinjam telinga.. tolong nak baik kan as ngn dia.. terima kasih la untuk semua perkara..

Hurm hari nie time class PA tadi sangat lah sakit kepala.. bukan sebelah je tapi dua2 belah.. Pas ur mase class PA yg kat dlm kelas tu dah la sakit kepale perut lapa pulak.. hurm.. sabo je tunggu nak balik..

Dah balik rumah solat zohor pas ur terus tido.. xde mood nak makan.. sebab sakit kepale yg teramat sangat.. Pas ur mak kejot 5min sebelom kol 7.. cepat2 p solat asar.. hesh nie pon tengah sakit lagi.. xtau la nape..

*Cerita Semalam*

"Tak mudah nak mengukir senyuman dalam setiap kesakitan TAPI aku mencuba.. Tak mudah nak merendahkan ego yg sangat tinggi TAPI aku mencuba.. Dan hasilnya tidak pernah dihargai.. Walau apa pun aku dah mencuba tok jage hubungan persahabatan ini.. Sekian.."

haa tu la caption ayat yg aku buat dekat IG aku.. btw i,m really mean it.. bukan untuk situasi diats tapi untuk semua situase yg pernah aku alami..  >_<



No comments: