Wednesday 16 September 2015

SABTU YANG BERTUAH..

*Sumber Pakcik Google*

Haa.. nak tau pasai pa cek kata sabtu yang bertuah?? pasai nya SABTU nie cekk banyak sangat benda nak kena buat.. dan banyak benda cek kena tolak.. sangat sedih..

Satu..- cek ada opening futsal dekat kompleks rakan muda pilah.. tu memang the first thing yg sampai kat aku dulu.. and aku takkan tolak.. hahaha

Dua..- Ader yang cakap sabtu nie nanti ader extra class for PA.. aduiii.. tapi ade yg kate class cancel.. masih tak dapat final infomation.. btw kalo ader sangat serba salah kalo ta pegi.. hurrmm..

Tiga..- Member PLKN ajak hang out.. sangat la seronok.. tapi sayang tanpa berfikir panjang aku menolak.. kalo depa mmg na ajak aku, maybe AHAD aku free.. kalo ajak2 ayam korg pg je la hari sabtu.. xkesah.. panjang umo boleh hangout same2..

Empat..- Ader sorang kawan nie ajak p ayer keroh.. sebab ader tournament taekwondo.. and dia join tournament tu.. adoi.. terpakse tolak gak.. 

Hurmmm.. ape kehey nye sume na buek event hari sabtu nie?? sayang nye tak dapat nak penuhi semua event.. hurm.. sorry korang-2.. sayang korang..

No comments: