Monday 21 September 2015

MIMPI yang MENAKUTKAN..

*Sumber Pakcik Google*

Awak.. awak tau tak.. semalam kan saya tido.. pas ur saya mimpi kite kat tempat pertama kali kite jumpa.. Kite jumpe balik sebab reunion.. 

Reunion tu kite kene bermalam kat tempat kite jumpa.. so malam pun berlalu.. pagi tu saya kejut awak.. suh awak mandi.. nak solat subuh sama-sama..

Saya pelik kenapa awak tak kejut saya.. tapi saya nampak awk masih tido.. so saya kejut awak.. tapi kan awak.. saya kejut awak, awak tak bangun.. 

Saya menangis-nangis kejut awak.. dalam mimpi saya tu awak tinggalkan saya buat selamanya.. lepas pade tu.. saya terus terjaga dari tidur saya, awak..

then saya menangis.. bile dah rede ckit saya sambung tido.. pas ur mimpi saya dah betuka.. huhuhu.. sedih nye mimpi saya malam semalam.. 

Awak.. jangan tinggalkan saya awak.. saya rindu awak.. saya nak jumpa awak.. kalo boleh saya tak nak orang yang saya sayang pergi dulu dari saya.. biar saya yang pergi dulu dari orang yg saya sayang..

Sebab saya tak mampu menahan sakitnya kehilangan orang yang betul-2 saya sayang.. I always in your heart dear ANMN.. Always tau awak.. walau pun jauh di sudut hati awak..

MY LIFE AND MY LOVE.. ☹☹

No comments: