Saturday 5 September 2015

Semalam..

*Mesej yg aku hantar*

Haa.. serendah itu aku rendahkan ego aku tok baik ngan kawan2.. tapi still lagi ader yang nak melawan ego aku.. aku call tak nak angkat.. kate nye xde call masuk.. nampak pelik jawap macam tu.. tu dia cakap kat kawan aku yg lagi satu dia call.. hurm..

Hurm.. susah kalo ader member same ego ngan kite nieh.. naik pedup pulak aku.. haghi nie call lagi still tak beghangkat.. time orang tak nak ckp ngn dia sibok2 nak ckp.. bile org dah nak ckp xnak pulak.. menyampah la..

Huh.. den skunk dah tak tau nak buek apo nie.. den nie dah la spesis yang memang tak pandai nak pujok orang.. kalo mencubo fedup jadi erh.. untuk mengelakkan itu terjadi jadi tak yah pujuk.. kalo aku pedup jgn harap hubungan nak baik.. sebb kite masih "kawan"

Jauh beze aku ngan tasya.. aku ngn tasya bukan "kawan" hope ampa suma paham na.. aku ngan hampa "kawan" tau!! belum boleh berlebihan.. tapi .. xde pe lah.. hurm.. 

SPEECHLESS!!

No comments: