Thursday 3 September 2015

Aku dengan EGOKU..

*Sumber Pakcik Google*

Hurm.. hari nie memang tak betego dengan pilot g vengers.. of course la konflik semalam belum settle lagi.. kalo "KAWAN" la gado ngan seena.. mesti lambat la nak baik.. macam-2 mane pon cagho ae.. den totap den..

*Focus yg Belakang*

Suke la ngan dia.. even dia pun ade ego dia yg tersendiri.. tapi dia tetap nak pujok aku.. semalam dia buat kelaka sebab nak pujok aku.. tapi cikit pon aku tak layan..

dia hanta banyak-2 mesej.. aku balas ckit je.. hari nie dekat kelas dia panggil aku.. aku tak pandang muke dia pun.. aku senyum je pun tak ikhlas..

*Focus tudung biru*

Hurm yg dia nie pulak.. malam semalam sangat menyakitkan hati.. nak terase dengan aku bagai.. pas ur hari nie.. tak benti-2 nak bercakap ngn aku.. even dia tau aku tak nak cakap dengan dia..

Tapi bagus la dia nie.. ego tak menguasi diri.. always melawan ego aku.. sejujo nye memang rimas.. but i like it.. sbb cube tok kalah kan ego aku walaupun tak berjaya..

*Focus yg comel depan tu*

Hurm.. dia tak pasti pulak ade tego aku ketak?? yang penting aku dapat rase aura dia yang mate dia always mengarah kat aku.. hahaha.. bile terase aura tu dan pandang memang dia tengah pandang.. dah ego asrina pulak kan.. try buat tak nampak.. 

*Sumber Google*

Haa yg sorg lagi tu.. xde aku nak amek kesah de.. sangat menyakitkan hati.. tapi hari nie status2 dia bukan main lagi.. macam bagos.. menyampah gile..! Dah la tu ko nak like2 status aku pulak.. ANNOYING SANGAT

Ader je save gambar dia.. tapi rase nye tak layak dan tak sesuai langsung dia tok menghiasi blog aku nie.. harap maklom la ye.. sekian..

*ScreenCapture U-Tube*

Haa gambar nie aku post wechat aku.. caption nye.. 'Best pulak lagu nie.. Kene dengan situasi yang di hadapi untuk dua hari nie.. Untuk dua drama.. p/s: Asrina stay strong..'

to all my bestie:
Maaf tok semuanya.. tok pengetahuan korang.. bende yang paling aku tak suke time aku tengah gadoh dengan orang tu ialah.. dengar soghe orang ur.. tambah pulak orang ur paling haghok kat dalam kelas.. memang tak suke..

And terima kasih la.. sebab korang betige sudi pujok budak kepale batu nie walaupun tak lot kat pujokkan korang.. huhuhu

p/s: sebenanye.. bende yg paling malu na buat lepas da ngajok ialah nak tego korang semua macam bese.. banyak mase na gune tok kembali macam bese.. :p

Gadoh-2 macam budak kecikkan.. Comel je aku nie.. hehehe..






No comments: