Sunday 20 September 2015

Open Game -FUTSAL-

*Abaikan Muka Tu*

Haa semalam lawan futsal sonok betul.. bergandingan dengan kawan tasya name dia IMANI.. it okay la.. walaupun baru kenal.. chemystery tu ader.. Sonok keje same ngn dia..

First game lawan menang satu kosong.. budak tu gol kan.. lawan makcik2.. makcik ur tak hebat mane.. just dia gune kose yg dia ader tok halang kite org gerak.. aku dihimpit  nye jd burger beb.. aku da kene himpit terus pas bola kt bdk tu.. then dia gol kan..

Game kedua seri.. lwn ap tah.. tapi pasukan lwn ur main emo beb.. kelaka je.. first gol aku but masuk.. second gol budak tu buat masuk.. so ade la aku menyumbang mate tok team aku.. seri la 2-2 lwn mane tah.. aku tak kesah lwn mane.. yg penting aku main.. hak3

Last game lawn team power.. 4-0 kene bantai beb.. segan gak.. tapi it's ok la.. kite org nak game pon xde training.. daftar terus game.. hebat kan.. hahaha.. mcm tak caye boleh ader menag, seri n kalah.. ok la tu.. kalo ader training mesti lagi power kan.. huhuhu

Haa.. mase game last tu aku injured pulok.. game tamat je aku da terhencot2.. perut senak @ tak leh nak nafas.. cepat2 soh pengurus beli ais.. mungkin sebb sebelom game aku minum ais.. hurm.. degil lagi asrina padan muka..

Tapi.. sebelum game last tu kaki aku memang da sakit plus da bengkak.. sebab jatuh betembung mse game ke dua.. sakit poikk..

Balik semalam sampai umh kol 6:30 ptg.. sbb tunggu team TMS laki habis game.. hasil nye kalah.. terasa sia-sia aku tunggu dorang.. lawak lah.. hahaha.. 

Malam ur after isyak aku terus membuta.. penat weeyyyy.. badan own sakit-2.. memang tido mati.. xsedau punye... pas ur bangun pagi tadi semua sakit weyy.. nak gerak own xley.. terpakse memakse bdn tok gerak..

Pas ur tadi pi tampin sebab nak settle kan deposit baju kelas.. naik moto.. pas ur da nak balik singgah shell.. sbb akq sdare nk p toilet.. nak turun moto kaki yg bengkak semalam terhantuk pulak kat moto.. adooiiii!!! sakit nye lak aiiii.. berair mate aku.. hurm.. 

PENGHAPUS DOSA..~

No comments: