Tuesday 8 September 2015

Sentap SANGAT!!

*Gambo dolu*

Hurm.. kalo ikotkan hari-2 sentap ngan dia nie.. tapi haghi nie entah la.. rasenye sangat mendalam.. dari pagi dia datang sekolah sampai waktu nak balik.. hurm.. sabar manusia ader had ye kaq..

Senang cakap dia kalo boleh da ta nak tengok muka aku langsung.. sedih nye.. hina nya aku.. benci sangat dia kat aku.. hurm.. besar la kot salah aku kat dia.. tapi.. hurm entah la.. :'(

Tadi bagi tau, kawan dia nangis melalui surat pun nampak sangat care dia tu benci.. tak tau nak ikhtiar ape dah.. dasyat la dia nie.. hurm SPEECHLESS asrina dia buat nya..

Dah tak tau nak buat ape.. nak give up pon ader gak.. arrhhh!! nak try pujok style mcm pujok ANMN.. tapi kang di tompik ae den ha kau.. malu den kang.. sape tau care pujok dia please bagi tau.. xsuke la gado ngan kawan rapat nie..

Bile asik alami hal yg macam nie.. terfikir.. kenapa aku asik dipertemukan dengan orang yg kuat mengajok?? sangatlah itu kelemahan aku.. aduhai.. hurm..

PUTUS ASA!!

No comments: