Sunday 20 September 2015

Ramai yg terasa hati.. -MAAF-

*Sumber Pakcik Google*

First sekali nak mintak maaf kat semua budak kelas la.. Kalau terase hati dengan ape yg aku hanta.. Seriously aku memang tak larat gile hari nie.. Nak balas mesej satu-2 sume memang tak larat..

Kaki aku nak bepijak pun sakit we.. Perut nie tak leh tegang sikit kalo tegang sakit nye ALLAH je tau.. hari nie memang aku atas katil je lepas balik pade tampin.. nak gerak banyak tak larat..

Korang tau tak.. mase aku pegang fon xde orang pun nak mesej aku.. bile aku tengah cas fon banyak sangat soalan korang.. it ok.. aq sedaya upaya p turun katil nak balas mesej korang..

Dah lame layan mesej korang.. bende settle.. pas ur aku naik balik katil.. dah sedap baring2 orang lain pulak yg mesej aku.. aku turun balik katil.. korang tau banyak kali aku buat bende yg same tok hari nie..

Kalau hari2 biase aku bleh time we.. tapi bukan tok hari nie.. aku tak larat.. chager fon aku kat bawah tau.. bukan atas meje.. aku tak larat nak nyangkung pas ur diri balik.. sakit sangat tau.. sampai kan aku amek kusi rendah yg mk aku ader belikan dulu bwk ddk dkt ngn chager fon aku..

Bukan nak merungut.. just nak bagi tau korang sebab aper aku hantar macam tu kat korang semua.. bukan dah malas nak layan korang.. tapi sebab kelemahan diri pd hari nie..

kol 5 lebey tadi aku dah malaz nak turun naik katil aku bia je mesej yg masuk kat wasap aku ur.. sampai tertido.. penat menahan sakit.. pas ur kol 7 mak kejut.. 

Mase mak kejut ur still ade lagi mesej wasap yg masuk.. then xlarat nak bangun terpakse soh mak yg capai kan fon aku tu.. dah baring nak berpusing *mengereng* pun sakit..

*Ayat yg mengguris hati*

haa tu la yg aku hanta kat group kelas aku.. korang hingat senang ke aku nak susun ayt supaya xde hati yg terguris?? susah k.. SUSAH!! sampai kan aku tersalah group we nak anta bende tu.. malu.. 

Aku tak kesalah la korang nak marah aku ke ape.. aku memang dah tak larat we.. aku tak menyesal pun keluarkan ayat tu.. seriously TAK MENYESAL..

Ade yg wasap aku mintak maaf.. but pe nak mintak maaf?? aku yg sepatutnye mintak maaf.. tapi ad gak yg mrh aku.. sbb dia kate aku ckp pasal dia.. tu yg aku kua kn ayt yg last tu.. 'Pesanan tu xkhususkan kat sesape pun.. umum tok seme'

ASRINA!!
Sentiase beringat.. Tak mudah nak jage hati semua orang..
Ingatan tak mudah lupe bahawa, tak semua orang puas hati dengan ape yg kite buat..
ALWAYS REMEMBER THAT..

*Wechat member*

Haa.. tadi terbace moment yg member nie buat.. sangat terharu dan hampir menjatuhkan air mate.. thanks sebab memahami aku.. LOVE YOU.. 



No comments: