Wednesday 29 April 2015

Sepetang ku Dihias CERIA

*Tasya*

Hahaha.. dia la periang petang hari ku.. Sibok sgt ajak lepak.. Bile tye rindu ke?? dia gelak2 hahaha.. Malu la tu.. Sabo je la.. bile aq ader kat umah xde pulak sibok2 na jumpe.. bile da jauh na mencari.. sabo je la..

Mase aku kat semban dia wassap kate na ajk lepak?? hesh geram je.. same la dgn my ex neigbour.. bile aq da ader kt umh nie xde plk na dtg umh.. tp mse aq kt sembn hari tu.. sibok suruh balik.. geram mak di buat nye..!

Btw sepetang hari seronok sangat.. meleleh2 air mate aku sebab banyak sangat gelak.. terase lame tak ketawe besar macam tadi.. rase nye sejak balik dari PLKN xde dah gelak tawe.. sampai kan pipi tembam aku nie kejang dek banyk nye gelak.. hehehe

Tadi si tasya nie dok marah aku sbb aku ta bukk2 aku punya wechat.. aku tanye la kenape?? rupenye mse aku kt PLKN dulu dia ader anta mcj.. hahaha.. mane la aku tau.. kui3.. nak tau aper yg dia anto>> dia anto "merindui kamu.."

Sweet kan.. aku pun terharu.. hehehe.. siap mintak dia tlg screen capture ap yg dia anta tu tok aku.. seriously terharu.. payah minah bajet nie na rindu aku.. kakaka..

*Bukti*

Alola.. merinduimu jaga pada saat itu.. hahaha baru na balas walaupun tanpa pengetahuan kamu.. kui3.. :3

Kami berdekatan pun saling merindu apetah lagi bila kami berjauhan suatu hari nanti.. Walau apa pun yg terjadi kau tetap adik bagi ku.. sahabat ku.. sayang kamu.. <3


No comments: