Wednesday 1 April 2015

Lagu Buat Sahabat..

*Selalu Rindu*

Huurmm.. Tadi dapat lagu.. Cyes comel gile lagu tu.. Ex classmate mse skola kt rembau bagi.. Thank you ye sudi jd kan aku sebagai sahabat ko.. :)

Lagu tu aku bagi kat budak tu sorg je.. huhuhu.. rindu gilo kek budak tu.. Haa?? budak mane?? budak tu ha.. yang gambar kat atas tu ler.. Budak mane lagi>> igt kn na anta gak lagu ur kat group PLKN.. tapi ta ya la.. tok speacial one je lah.. hehehe.. kedekot kan aku.. welk.. ader aku kesah.. :p

Ok meh aku kongsi ckit lirik lagu ur..:

Ouh kawan ku..
Ku akan tetap merindui mu
Walau jauh, kau pergi meninggalkan ku
Senyum tawamu
Serta tangismu
Akan selalu terpahat di dalam sanubariku

Ouh kawan ku
Ingatlah daku
Dalam doamu
Moga engkau
Kan sentiasa sehat selalu
Jangan lah ragu
Jangan lah rindu
Kerna aku
Selalu sayang padamu
Kerna aku
Selalu sayang padamu

Haaaa.. tu la lirik nye.. tgok lirik pon tau sweet kan.. blom dgr lagi.. sbb sore bdk yg nyanyi ur comel nau.. hehehe.. tapi sayang lagu ur pendek sangat.. 35s je.. mane puas telinge aku na dgr.. arrrhhh..!

Ok nau.. aku da hafal da lagu nie.. sbb dok replay byk kali.. so na suwuh aku nyanyi pon boleh.. sbb lirik dia senang sangat.. ta puitis but sweet.. 

No comments: