Sunday 12 April 2015

Aku JUGA Stalker..!

*Sumber Pakcik Google*

Ok.. den pon stalker jugak.. Tapi da lamo ta stalker die.. tapi smlm dekat twitter ttbe status die kua kat aku nye news feed.. so aq pon p la stalk dia balik.. bile dok stalk2 hurm ttbe nampak tweet die.. ta macam ap yg aq pk kan.. aq pk die dok happy2..

Tapi sebalik nye.. dok bce tweet die sume nye mngeluh.. xde yang happy.. yang menyakitkan.. Aku ader dok bace ader yg mrh dia.. pas ur ckp die s***.. ayooo.. TAK seronok mata aku membacanya.. kesian kat die.. hurm..

Maaf la sye bkn sahabat yg baik.. yg bleh awk kongsi masalah.. sye hanye bleh tau masalah awk dri laman sosial awk je.. sorry.. sye xde telinga yg baik tok awk.. sye ta the bahu yang empok tok awk.. SORRY.. dan SORRY..

SANGAT KESAL..!

P/S: saya boleh beri telinga.. bahu n pape je.. tok mengurangkan kesedihan awak.. tok meringan kan beban awk.. kalau awak sudi la.. kalau awak tak kesah la.. kalau awak selese la.. saya slalu ader waktu tok awak..

Saya ta suke bile ader yg menghine awak.. Mahu pun ader ya ta berpuas hati dgn awk.. Saya na awk kuat.. Saya na awk kene slalu mempertahankan diri awk.. mcm mne sye pernah bele awk dkt kem dulu.. sye bleh but lebeh dri tu.. tapi awk yg menghalang.. sye ikot kan je..

Kite dlm dunie nie ta ley terlalu tunduk dgn ap yg org dok but kat kite.. Sbb kalo kite dok ikot.. Manusia dunie ini ta akan pernah menghormati kite.. So take care dalam memilih pendamping.. sahabat or sesape sebagai kenalan..

Untuk pengetahuan"SIAL..!" satu pekataan yang sangat tidak senang telinga mendengar nya.. ALLAH menjadikan umatnya sebaik2 umat.. Mak n ayah dia da bagi nama kat die sebaik2 nama.. Kenapa mesti na kene menggelarkan orang dengan PERKATAAN yang ta baik?? 

Kan elok kalo gelarkan orang dengan perkataan2 yang baik.. Sebab setiap perkataan yang baik tu ader lah doa.. Bile kite dok mendoakan orang lain.. kan kite dapt pahale.. Xnak pahale ke??

Hurm.. aku dulu mase dok gadoe besar dengan MR.PAKCIK.. die panggil aku pompn pun aku da nangis.. Ta boley bayangkan kalo die panggil aku SIAL..!

Sebab bagi aku kalo orang panggil aku dengan pekataan perempuan tu cukup menyakitkan hati nie.. Cukop mengguriskan hati.. Ta tahu kenape?? Walaupun sememangnye jantina aku perempuan.. ini kan pulak dengan gelaran SIAL..! ouh.. sungguh itu lebih memeritkan..

Mungkin sebab selalu dok tengok orang dok marah @ dok gadoh memaki hamun dengan menyebut pekataan PEREMPUAN.. so aq jadi fobia.. MUNGKIN..

contoh pekataan penyebab aku fobia:
-oi perempuan
-perempuan gedik
-perempuan sial
-perempuan jalang

*Subhanallah.. sangat menggerunkan perkataan yang di keluarkan oleh manusia akhir zaman ini.. Nauzubillah Himinzalik.. Semoga kami di jauhkan dari menyebut perkataan yang ta baik n melakukan perbuatan2 yang ta baik.. InsyaALLAH*

~SAYA SEDIH BILA TENGOK AWAK SEDIH~

~>SAYA SERONOK BILA TENGOK AWAK SERONOK<~

!!SAYA TAK SUKA BILA ADA YANG MENGHINA AWAK!!

No comments: