Wednesday 8 April 2015

Awak..

*Sumber Pakcik Google*

Ok.. post kali nie khas utk awk.. ye awk.. awk rase ini utk awk.. make awk la orang yang saya maksud kan.. saye ader bace status dkt whatsapp awk.. yg bertulis "I lost my spirit.." hurm.. saya turut bersimpati.. turut juga bersedih.. sebab ta mampu na bersama awk..

Kenapa awk hilang semangat?? hurm.. xpelah.. berharap ader seseorang yang menghulurkan bantuan untuk mengembalikan semangat awak.. sebab semangat diperlukan untuk setiap pekara yang sedang atau apa yang akan dilakukan.. Semangat sebahagaian daripada keikhlasan setiap pekerjaan kite.. tanpa semangat tiada kepuasan bekerja.. so kembalikan semngat awak.. walau apa jua sekalipun..

Ingat walau ader yang menjatuhkan masih banyak tangan yang menyambut.. Masih banyak bahu yang mendokong.. Dan yang paling penting Dia sentiasa ader untuk membantu awak.. Family awak pun juga akan membantu InsyaALLAH..

Dan saye sebagai seorang yang jauh juga insyaALLAH akan mendoakan yang terbaik untuk awak.. Semoga Dikembalikan semula semangat yang hilang.. InsyaALLAH.. Tu je na cakap..

p/s: sebenanye.. semua tentang awak ta tertulis di cnie lagi sejak kejadian kelmarin -seminggu lepas-.. semuanya terbuku.. tetapi.. saya bersimpati pada awak.. terpaksa saya turunkan post ini buat awak.. Salam sayang buat sahabatku.. Sekian.. ツ

No comments: