Friday 3 April 2015

Istimewanya Orang Yang Garang..

*SreenCapture*

Haa.. dapat bnde nie kt wassap tadi.. bile dok bace2.. tibe-2 terasa banyak mende kat situ same pulak dengan aku.. ok jom kite kupas setiap point tu dalm diri aku..

first bab comel bila marah.. ye aku mmg kuat marah tapi xde la perasan sampai na ngaku comel bila aku marah.. xde mcm tu de.. sbb aq rse huduh muke aq kalo dok mrh org.. kedut seribu.. hik3.. kalo bab manis bile senyum tu.. ok cyes nak perasan nie.. mmg manis la.. Alhamdulillah.. :)

Hurrmm.. kalo ikot bab manje tu?? hurm.. kene tanye org yg rapat dgn aq la kot.. tapi rse manje ckit je..! mane bleh manje banyk2.. ta rock la.. muke ganas kot.. :p kalo bab penyayang and setia.. yes aku la org nye.. huhu.. so kalo sesiape in relay dgn aq.. ta ya risau bab setia.. melainkan aku yg akn ragui kesetiaannya terhadap ku.. huhuhu.. sbb aku ssh na caye kat org.. *jujo*

Bab susah na dpt aku ae?? hurm.. ta pasti bab tu.. sbb aku nie kan penyayang org nye.. so cpt mncintai.. walau ta smpai 2 mggu mngenali seseorg, hati nie terlalu lembut utk mncintai.. TAPI kalo bab sukar utk melupakan org yang di sayang yes.. aku org nye.. ta tau knpe.. boleh kate kan aku nie mcm Hidung ta mancung pipi tersorong-2 (terhegeh-hegeh)..

kalo bab CARING.. ye aku caring jugak la org nye.. tapi hurm nothing la.. hurm.. kalo bab luar jangkaan nie.. ta tau la pulak.. luar jangkaan mcm mne erk?? dari segi pemikiran or what?? huh abaikan je la point yang tu.. hik3..

Ok point yang nie aku suke.. bab hati yang lembut.. hurm.. InsyaALLAH la setakat nie lembut lagi hati nie.. utk segale-2nye.. hehehe.. Hurm kalo bab sensitif and suke simpan dalam hati nie.. SAYA LA ORANGNYA.. bukn aper tau.. rase mmg na becerita pd org.. tapi rse mcm kalo kite cerite dkt org ur.. msti die bosan na dgr cerite kite.. so ta ya la na mmbeban kan org.. simpan je sendiri.. so aku slalunye cerite bende yg seronok-2 je dkt org.. yang ta seronok.. aku sorg2 je yg tau.. termasuk la bondaku.. ta pernah aku cerita setiap masalah dekat dia.. sampai kan jadi kekok na becerita masalah..just cerita yg seronok.. ta pe la.. bia bonda slalu tau anak nya sentiasa dalam keadaan yang gembira.. :)

Ok da msok point2 yang terakhir..manusia yang gembira walaupun terluka.. bab nie.. kadang-2 je aq mcm tu.. sbb entah la.. bile dlm prob nie na terlalu suke dpn org.. nmpk mcm fake sagt.. ta pon akn timbul lgi prob bile terlalu seronok dgn org lain.. tau pasai pa aku ckp lagu tu?? sbb aq merasai nya.. sakit nya tuh disini.. bile kite dok gadoe dgn org.. pas ur nampk dia dok seronok dgn org lain.. tapi dgn kite.. fight beso.. -JEALOUS-

Ok last point.. bab cepat menangis.. hurm.. dulu.. aku ta the la kuat nangis tau.. tapi bile masuk je PLKN aku kuat nangis pulak.. kalo na nangis pon kt umh dlm bilik.. tanpa pengetahuan sesiapa.. pehh jatuh air muke aku kalo member sekelas tau.. sbb kat skola setitik air mate aku tu mahal.. even gadoe dengan member.. Tapi kali nie.. ader yg mngubahnya.. air mate ku terlalu mudah utk jatuh.. mungkin kah ia terlalu mudah jatuh kerana terlalu byk luka dalam hati yang tersimpan dan kini waktunya utk semuanya keluar?? atau air mata ini hanya keluar utk insan-2 yang terlalu istimewa dalam hidupku?? aku sendiri tiada jwpn utk itu.. 

Haa.. itu je la kupasan aku utk diri sendiri.. hurrmm..

No comments: