Sunday 5 April 2015

Chomel.. layan..~

*Sumber u-tube Chomel-Dia*

Hurmm.. tadi ternampak member post lagu chomel.. tajuk nye TERCIPTA JANJI.. aq pon.. wan mcm best je tajuk tu.. so try la dgr.. bile dgr.. mmg best pon.. teringat balik semua nye.. Lagu tu mencetuskan feeling sadis kt aq.. adoi spoil mood..

Lepas lagu ur.. ternampak lagu Dia pulak.. wah mcm sonok je.. cube dgr lagi.. peehhh..!! lagu nie lagi sedih.. mmg mngingat kan aku dkt dia.. aaarrhhh..! asal chomel nie shahdu sangat?? muke ganas adoi.. aku pon terjebak.. aq suke lagu Dia..

Ok.. hari nie habis semua lagu Chomel aq dok donlot.. hak3.. full memory phone aq.. terbaik arh chomel.. Jiwa kite same.. Ouh lupe.. lagu teman pon boleh la.. Walau pun aku ta paham.. hahaha.. lagu2 lain biase je.. kurang mnyentuh.. huhuhu.. :p

p/s: bagus la chomel nie.. bile dia nyanyi.. di menjiwai setiap lagu yang dia nyanyi.. aku suke tengok dia nyanyi.. aku suke dgr suare dia.. terbaik arhh..!

No comments: