Thursday 23 April 2015

Kawad Kaki PPIM

22 APRIL 2015

*Hari Pertandingan*

Ok.. semalam adelah hari nya.. Semamng nya jangkaan aku semuanya menepati.. Alhamdulillah.. First aku jangkakan yang depa nie kalo na menang memang ta dapat.. Sebab depa mmg kurang latihan.. Tapi kalo na elak no akhir insyaALLAH dapat..

Depa dapat no empat daripada 5.. ok lah.. tapi seriously depa buat lawa daripd depa dok blatih hari2.. yang spoil nye pelahan jalan depa nmpak pelik.. aku ta paham macam mana boleh tba2 bertuka rupa.. aq ghasa mcm dok ngigau ja tym tu.. sabau je la..

*Selfie sehari sebelum pertandingan*

Jangkaan yang seterusnya.. Sekolah aku mesti dapat menang ketua platon terbaik.. Alhamdulillah.. ia nya juga menjadi kenyataan.. Sebelom msok padang kawad tu aq bisik kat dia.. kalo depa ta na menang kau kene menang.. depan orang tu ko jerit kuat2.. lepas kan je geram kau..

Alhamdulillah dia ekot semua pesan aku.. seronok dia menang.. and mlm sebelom hari pertandingan tu.. aq ader janji dgn dia.. kalo dia menang aku belanje dia ABC @ Cendol.. dia pon ok.. tapi.. sampai hari pertandingan dia mcm down.. sbb takot.. ok aq up kan ckit tawaran...

Kalo dia menang aku blanje dia KFC.. haaa.. mungkin sbb tu dia menang.. ahaha.. xde lah tu usehe dia.. dia dapat p negeri jadi ketua platon tok skola yg menang.. tp dia ta na p.. sbb dia na fokus study.. parent n ckg sume da bising.. sbb dia na SPM taon nie.. gud luck ye..

Ouh ye.. ta lupe.. jage ye diri leklok.. minum air bayk2.. kesian kt dia.. mse lawan hoki daerah dia kene hanta p hospital sbb dia dehydrated.. kesian.. bagus la tu ta ya la na join byk sgt2.. da byk da sijil tu.. da cukop tok markh koko.. cuaca ta menentu nie ssh..

Ok.. nnt bile2 free bg tau aku.. aku tunaikan janji aku.. jangan risau @ ragui aku.. aku jenis yg pegang pade janji.. InsyaALLAH.. :)

No comments: