Tuesday 31 March 2015

Post Tiada Tajuk..

*Malam Smlm*

Huh.. Aq plak yg bls mcj org satu2.. Slalu nye aq yg byk anta kt orang.. tp semlm terbalik pulak.. dia anta byk2.. aku blas satu jwpn.. TAPI jwapan yg diberi sgt padat dan banyak makne nye.. maybe la..

Aduhai.. mamat nie ta ponek2 ko?? Den pulak ponek.. Ta ghoti putus aso ko?? bilo den ckp byk lagi org lain.. bleh plak jwp tak nak.. aduhai sakai.. bleh plk tye kalo aq na ko jgk?? mmg aq xde jwpn la.. aq jwp entah je.. apo punyo soaln la dio tyo den.. poning otak den..!

Dia bleh tye aq ta kesian kat die ke plk?? aduhai.. haa den kesian la den ta timo.. buek apo den timo tapi hati den tado kek dio.. kan den menyikso dio.. ta ckop kesian ke tu?? plus plk den ta pena suruh tggu.. ta pena bg harapan.. dio yg sikso jiwo dio tok buek sumo tu.. xdo sapo suruh bhai.. aaarrrhhh...! jangan la lahirkan perasaan serba salah dalam jiwa aku..!

bilo den tgok balek mcj2 yg den baleh kek dio jwpan yg den bagi msti mnyakitkan aty.. sebb kalo aq yg dapat jwpan mcm tu aku pon msti fedup.. dia ckp panjang2 aq bls "satu je emotion".. dia ckp byk2 aq jwp "so??".. dia anta ayat kecewo @ pasrah aq jwp "k".. huh.. kejam kah aku??

Banyak alasan yg aq bg utk aq mnolak pemintaan dia.. aq ungkit semua yg pena aq but kt dia.. aq tye balik ta serik ke dgn ap yg pena aq but kt dia.. pas ur bleh plak dia marah aku.. sbb ungkit sume bnde ur.. dia ckp tu zaman aq ta matang.. so skunk dia na ckp aq da matang ke?? dia soh lupe kan yg dulu.. huh.. aq blas la AKU LAH AKU.. hik3.. payah nyo la dgn mamat nie..

"api dengan api.. mane bleh masok bro.. kau api.. aku pun api..! so jd nye mcm mne ko agak?? Ko da tau aq nie paneh baran org ae.. kogheh palo orang ae.. and mcm2 lagi.. ko pon api kan.. mane dan.. api lawan nye dgn air bro.. baru padam.. kalo dengan api marak la die.. tak kan plak ko na ckp semarak cinte kite.. ouhh no..! xde lah.. kite mmg segile.. tapi ta pena sependapat.. sush hidop.. so baik ko carik air.. bukan API.. iaitu BUKAN AKU..!"

SEKIAN

p/s: Ouh TUHAN... berikan lah aku.. kekuatan menempuhi dugaanMU.. Aku percaya.. ada hikmahnya.. di setiap deguaan yang ku terima.. andainya hati ku bersuara.. pastinya ia akan berkata.. CUKUP LAH SAYANG AKU TIDAK BERDAYA.. MENGHARUNGI SEGALA SENGSARA..

No comments: