Wednesday 11 March 2015

Buatmu Yang Istimewa.. ~>AINAA NABILAH<~

*Sumber pakcik google*

Aku bukan sesetia Khadijah.. Aku bukan setakwa Fatimah.. Aku bukan sepintar Aisyah.. Aku bukan sehebat Sumayyah.. Aku hanyalah pendosa tanpa noktah..

Jadi saya mengundur diri.. kerana saya tidak mampu menjadi yang terbaik untuk awak.. Saya harap awak berjumpa dengan sahabat yang lebih baik dari saya.. Sahabat yang lebih sabar dari saya.. Semoga awak dipertemukan dengan sahabat yang awak inginkan.. InsyaALLAH..
Ainaa Nabilah.. Awakkan selalu dalam ingatan saya.. Kenangan kita bersama penyabab saya sukar untuk melupakan awak.. Maafkan saya.. :'(

♥♥...Wahai kedua mataku, Anda telah bersenang-senang dengan mengumbar pandangan, lalu Anda jatuhkan ke dalam hatiku hal-hal yang paling buruk.

Wahai kedua mataku, tahanlah pandangan ini agar tidak jatuh kedalam hatiku hal yang buruk, kerana Anda berdua (kedua mata) bagaikan dua orang yang sedang berusaha membunuh satu orang."..:( ...ALLAH ALLAH ALLAH..moga dgn izin-Nya kita bersua lagi.. :) insya ALLAH.. Assalamualaikum ♥♥ ALLAHURABBI..

No comments: