Saturday 21 March 2015

EXCIDENT..

*Sumber pakcik google*

Allahhuakbar.. Subhanallah.. Alhamdulillah.. utk kali keduanye dlm idop aq, aq excident kete.. Alhamdulillah masih dikurniakan nyawa lagi.. Habis rosak kete ckg aq.. serba salah di buatnye.. Aku ta tau nape hari nie aku ta ley concentrated dgn ap yg aq buat ary nie.. aaarrrhhhh.. padahnye da pon aku terima.. 

Tibe2 teringat mase first time excident dulu.. tarikh nye 31 Ogos 2013.. pehhh segah lagi dlm ingatan.. mse ur aq terkandas tepi jln.. YB dun rembau dtg tolong.. huk3.. n kebetulan pulak mse aq balik umh BFF ma aq dtg jual selimut herba aptah.. mk aq beli tok kaki dia yg slalu skalit2.. alik2 aq yg rasmikan..hihihi.. dua mggu bertongkat dua.. kwn2 kelas sanggup berkorban pindah klas sbb aq ta ley naik tangge.. takkan aku lupakan..

Ok smbung cite ary nie.. aq ary nie smpai ta mkn tgah hari.. kt katin tmpt aq blaja ur mkn nugget.. blik smpai kt busstand mkn bli waffle.. td sir aq ckp better lagi aq bwk kete mggu lpas dripd mggu nie.. ayooo.. wht happen ha asrina?? adoi... 30 March da test asrina.. aq stresst.. @_@

p/s: Ya Allah.. Kau berikan lah keselamatan untuk aku.. Kau permudahkanlah segala urusan ku.. Aminn.. :)

No comments: