Thursday 21 May 2015

Puding Caramel



*PakCik Google*

Haa.. tengah dok buat bende alah nie.. tak tahu la menjadi ke tak.. tengah menanti dia masak.. ter excited pulak na tunggu dia masak huhuhu..

*Kat dalam Kelas*

Haa budak tu la dok soh buat caramel tu.. mengade nau.. kat skola td aq pon ta tau nape ttbe dia teringt na bende nie.. dia soh aku but.. aq ok je la.. sbb mmg da slalu msk tok dia.. kalo dia na kek coklat aku buat.. kalo dia na cara gule pasir aku but.. hari nie dia mintak caramel pulk.. sabo je la..

Mase kat skola tadi.. beria nie balik nnt na igt kan aku beli bahan2.. tapi hampeh.. dia boleh tido pulak.. pas ur senja tadi mase dok aq godek2 fb aq.. aq terjumpe org post pasal kuih.. pas ur aq teringt kt dia..

Aku pon terus chat kt dia.. aq ckp yg aq lupe na but caramel dia.. sbb barang xbeli ptg tadi.. pas ur dia balas.. a'ah la aku lupe na igt kan ko.. aku tertido.. huh sabo je la dgn minah nieh.. lpas chat dia.. terus p godek barang.. dok carik2 jumpe semua kelengkapan.. alhamdulillah,,. dapat la buat..

bile da jumpe sume barang ur,.. p chat dia.. wahh suke betol dia.. lawak betoi minah nie.. aku pulak yg risau.. takut ta menjadi.. sbb mse aku buat kali pertama dulu ta menjadi.. kali kedua pun aku hurmmm entah la.. hik3.. :p

tunggu je la nanti da siap aku post gambo.. hihihi..

ouh ye kalo korg na resepi boleh p dekat fb aku.. crik je.. confirm ader.. :p

~> Conversationnya<~




*Caramel den*

Haa tu la dia.. menjadi.. ALhamdulillah.. tapi terlalu lembut.. sbb ,mase pukol telo td terlalu lame smpaikan telo tu terlalu kembng.. tapi rase nye.. terbaik bah kalau kau.. :p




No comments: