Thursday 14 May 2015

PPU 1/4

*First day*

Hurm.. mase first day masuk kelas.. semua member gile2 macam aku.. hak3.. yang paling spoting haa tu yg dok ajak kami selfie tu.. name dia Ainur.. aku panggil dia "I know" hahaha.. biase la asrina suke bagi nicknme kt org supaye senanag igt hihihi..

Mase dorg dok tanye name aku mesti aku akn ckp nme aq name paling sush di dunia.. sebb kalo org tye skali msti akn tye lagi.. hahaha.. pas ur kalo ckg asik tye name aq msti dia n kwn dia gelak.. sbb nme aq paling ssh dia dunia.. paling sush na igt sakit aty den..

*Muke baru balik dari sekolah*

E'eh jap.. first na cakp.. abaikan muke tu.. xcomel pon.. sbb baru tanggal helmet mmg jahanam tudung.. ok sambung cite.. hari kedua Madam Rosreeta masuk kelas aku.. dia ganti guru kelas aku.. sbb guru kelas aku tgh cuti sakit.. so dia guru kelas sementara lah.. aka madam rosreeta tu ckg MUET aku.. dia masok2 je dia bg tast..

pehh pas ur esk dia sok speaking.. dia bg tajok show n tell.. haha.. balik yo den mencarik apo bondo den na cito.. alik2 den cito pasal pencil chase den.. haa ado yo cito.. siap den buek text.. berio malam tu den hafalkan.. pehh gilo amek tey kau ae!!

*Hari ke tige*

Haa.. hari yg di nantikan pun tibe.. nasib baik mlm tu den da prepair.. mmg den kono panggil kene speak kek dopan.. den pon cito la pasal pencil chase den tu.. maso dok becito mengigil den.. mano ta ae.. ta sampai bapo hari kenal member kelas da kono ckp kek dopan..

malu pon ta ilang lagi.. serious den koba.. xponah2 den menggigil mcm tu.. gemuruh betol.. nasib baik ta pengsan.. dan bernasib baik gak aku dapat jawap semua soalan yg madam rosreeta bg.. pehhh minggu dpan MUET test listening pulak.. hope telinga nie peke.. bukan pokak!!

*Hidayah budak kelas aq*

Semalam budk nie wecht aq.. tpi den polik ttbo chat den.. pas ur ckp rindu bagai.. ehh da kenape?? polik den.. sememangnye dia ta dtg dua hari.. kate nye demam..

*Cite hari nie*

Hurm.. hari nie budak yg chat dgn aq smlm tu dtg.. tapi ta betego pon.. ehh polik den.. tego kt wecht bkn main lagi.. rindu la bagai2.. tp kt klas xtego.. haih.. xkan malu?? pompuan dgn pompuan kot.. jgn la mcm2 seram pulak aku..

Btw den xdo papo yg speacial pon.. pehal ader yg tetarik?? pelik la den!! hai.. jgn buat hal la bhai.. ckop la tigo.. ponek bhai den!! kawan beso dah are.. ouh ye.. jgn pelik ae dayah aq ta tego ko td.. sbb aq tego org kalo org tu tego aq dulu.. kalo na tengok aq tego org dlu.. boleh.. tu pon kalo aq ader hal penting..

*Mesej dari kawan*

Hurm.. tadi buke je fb tengok ader mcj.. mcj dari fatin.. wahhh panjang lebo dia cakap.. rindu budak nie.. budak sebelah aku mase dalam kelas 5SAINS.. pelajar cemerlang SMK DUAM.. still jadi pelajo cemerlang walau dugaan besar melanda dalam hidup dia..

Terima kasih untuk segalanya.. selame nie ko banyak tolong aku.. semoga ko bejaya dunia n akhirat.. semoga dapat besekan diri di Kolej Matrikulasi Pilah tu nanti.. rase nye xkekok kot.. sebab intan n farah pon dapat matrik yang same..

Ouh ye.. lupe na ckp.. sorry lambat balas mesej ko.. sebab mase semalam ko anta mesej tu.. aku da lou out fb.. and aku pun da tydo agak nye.. budak skolah kan.. hihihi.. SORRY.. :3

AGAIN, THANK YOU VERY1000x MUCH!!


*Badriah*

Yang ujung sane tu kawan baru kami.. org panggil dia bad.. tapi kami panggil dia intan.. sebab care dia mcm kawan kami yg nme nye intan.. hak2.. dia pendiam.. tapi bile tye dia pendiam ke?? dia kate x.. hehehe.. dia malu kot.. dia suke gelak kalo dengar kami bedua becakap.. kelaka kot.. comel je dia.. hahaha

Hurm.. intan esk kami ta dtg.. kami na p dating.. intan jgn rindu dkt kami ye.. hehehe.. isnin kite jumpe.. insyaALLAH.. :3

p/s: saya da but keputusan.. walaupun saye dpt tawaran MARA nnt sye ta pegi kot.. Sebab saye anggp nie sebagai peluang kedua saya.. bukan sbb pape tau.. 

Saya na stay pom 6 pasai saye da tengok u yang boleh saye mhon lepas STPM.. saye tetap na mohon UPNM.. awak doakan saya tau.. semoga saya capai cita2 saya.. INSYAALLAH.. amin 






No comments: