Friday 15 May 2015

I'm a LOSER






Na tau sebab aper aku loser?? sebab aq just boleh selesaikan masalah orang tapi bukan masalah aku.. hurm.. aku sendiri ta tau kenape we.. kadang sedih jugak dengan apa yang di alami.. kadang always +tive..

Sebenanye teramat lah rindu.. menegur dia tadi supaya dapat berbual panjang.. tapi ta termampu.. rase nye aku je yang ta benti bagi soalan.. so supaya dia ta bosan.. huh taya la tye soalan lagi.. bile dah dapat bluetick k fine ta yah tanye pape..

Kekok pon ader gak.. sebab entah lah.. aku rse mse berbual tadi aku ta jadi diri aku sendiri.. aku rase aku jadi org lain.. mungkin terlalu berhati-2 dalam menaip bait-2 perkataan.. tak termampu menampilkan yang terbaik dalam diri orang lain.. maaf..

last na cakap kalau awak bace post nie.. mohon ye awk bace post sye yg tajok nye "PPU 1/4" saye soh awk bace bukn na soh awk jealous.. sye na soh awk bace yg p/s tu.. semoga doa awk mengiringi saya.. insyaALLAH.. sentiasa menyayanggi awak sahabatku.. adikku.. n_n

Sentiasa SABAR..Sebab SAYANG..

♡SABAR ITU INDAH♡
ORANG YANG SABAR KEBAHAGIAN AKAN MENYUSUL KEMUDIAN ASRINA.. ALWAYS REMEMBER THAT..

p/s: berbalik pd conversation yg ats tu.. orang sentiasa menggap kita tahu dalam semua pekara bile mane kite sering menyatekan pandangan kite yang tersendiri..

dan terkadang mereka membuat spekulasi bile mane mereka sering terlihat kite dapat menjawap setiap persoalan yang bermain di minda meraka..

tetapi.. tidak pernahkah mereka terfikir.. kadang waktunya.. saya yang kononnye serba tahu nie pon kadang2 tak tahu.. tapi cuba juga membantu kalian yg sangat mengharapkan bantuan itu..

untuk makluman kalian.. saya juga manusia biasa yang mempunyai batas pengetahuan.. mungkin bile banyak persoalan kalian yang dapat sye jawap itu sekdar kebetulan.. tidak bermakna saya tahu dalam semua pekara..

Jadi saya berharap agar kalian tidak selalu bertanya soalan yang pelik kepada saya.. saya juga mencari maklumat bile mane kalian memerlukan.. *seriously aku baru je tau pasal na mohon online PTPTN.. sbb sorg kawan tye.. aq tak tau.. tapi aku ckp ngn dia aq tolong carik.. lega dapat membantu*

No comments: