Friday 15 May 2015

Hari Guru 2015

*Sumber Pakcik Google*

SELAMAT HARI GURU..
HAPPY TEACHERS DAY..
JIAO SHI JIE KUAI LE..
ASIRYER THINAM VALTHUKAL..
TAHU EIDUL MUALLIMIN..

Kepada: Ibu saya, Cikgu Tadika Kemas Rembau -02-, Ustaz n ustazah Tadika As-Solihin -03-, Cikgu-2 Sekolah Kebangsaan Chembong -04~07-, Cikgu-2 Sekolah Kebangsaan Nuri -08~09-, Cikgu Taekwondo Saya -08~12-, Cikgu-2 Sekolah Menengah Kebangsaan Datuk Undang Abdul Manap -10~14-, Cikgu-2 Kem Seri Perkasa Mantin -71hari-, Cikgu Kelas Memandu -Beberape bulan-, Cikgu-2 Sekolah Menengah Kebangsaan Tengku Muhammad -15/16-..

=> Kalau nak di sebut nama cikgu nya memang ramai.. Jadi saya mewakilkan nama sekolah yang penah dan sedang saya menimba ilmu.. terima kasih kepada semua guru yang telah dan sedang memdidik saya.. Jasa cikgu-2 semua tidak dapat saya membalasnya.. Moga hidup kalian sentiasa dirahmati-Nya. Semoga 'amal' kita semua bernilai di sisi-Nya..<=

"Jadilah seorang guru yang hadirnya diTUNGGU, hilang diRINDU, ilmunya diBURU, nasihatnya diSERU, tingkahlakunya diTIRU... SELAMAT HARI GURU."

*Sumber Pakcik Google*

Thank You
TEACHER
for guiding us,
inspiring us
and make us
what we are
today

THANK YOU
FOR BEING SUCH A GREAT TEACHER

 "Guru Membina Ilmu Menyempurnakan Akhlak"

*15/5/15*

Muke budak wish teachers day.. heee


No comments: