Tuesday 22 October 2013

SELAMAT MALAM..

HARAPAN ESOK.

hari nie takde paper.. so kami banyak menghabiskan masa dengan berkumpul dan berbual.. so masa dalam berbual tadi tak tahu la kami borak pasal aper.. salah sorang dari member saya tadi dia cakap.. teringat masa kecik.. masa aku selalu tidur dengan mak aku.. mak aku selalu aja aku mengucap dua kalimah jahadah. mak aku cakap kalau aku mati nanti.. kita mati dalam islam.. mak aku tak ajar doa lain pun.. lepas tu kawan saya yang sorang lagi tu usik dia.. sekarang kau buat tak?? dia cakap buat la.. tapi sekarang lagi banyak doa yang aku baca.. hehehe..

bila aku dengar dia cakap macam tu.. aku rasa macam tetarik.. tetarik nak tulis pasal apa yang dia cakap tadi.. tak tahu kenapa.. and saya suka bila dengar dia cakap macam tu.. masih ikut nasihat mak dia walau dia degil.. :)



tak tahu aper kaitan semua nie dengan benda nie.. tapi tetap nak post.. :p
esok belum tentu untuk aku.. but kalo esok masih ada untuk aku terus hidup.. aku berharap agar aku akan terus bermotivasi dari hari.. mean hari esok lebih baik dari hari nie.. :)



saya cuba untuk tersenyum ,
agar orang lain di luar sana fikir saya bahagie .

saya cuba untk ketawa ,
supaya orang lain di luar sana tak nampak tangisan saya .

walaupun semua ini menyakitkan ,
saya cuba untuk terus tersenyum .

# manusia biasa #

:) :) :) :) :'( :') :) :) :) :)

__________________________________________________________________________

♥ Semalam adalah kenangan, 
hari ini adalah kenyataan, 
esok adalah harapan ♥


No comments: