Sunday 20 October 2013

SAHABAT SAYA.. :)

SAHABAT DUNIA & AKHIRAT


dalam beberapa bulan.. dia sahabat yag tahu segalanya tentang diri ini..
dalam beberapa tahun.. mereka sahabat yang tak tahu apa-apa tentang diri ini..

# perbezaan dia dan mereka.. dia dan mereka.. lebih pada dia tetap pada mereka #

kasih dan sayang pada sahabat~sahabat ku.. lebih menyayanggi dia.. mungkin kerana dia lebih mengenai.. 
tapi mereka juga sangat yang baik.. dan setia.. walau mereka kurang mengenali.. syukur ya ALLAH, KAU mengurniakan aku insan yang bergelar sahabat yang sangat baik.. terkadang sedih bila tidak berkongsi rasa bersama mereka atau dia.. tapi cukup ENGKAU yang tahu.. rasa cuka ku simpan sendiri.. rasa manis ku kongsi bersama.. untuk sebuah hubungan persahabatan.. itu sudah cukup bagi ku..

takut cuka yang dikongsi menjadi pemusnah hubungan.. biar manis dalam perhubungan menjadi menyeri hidup.. 

aku sentiasa menjadi pendengar mereka yang setia.. juga dia.. mereka tak selesa bercerita antara mereka tak tahu kenapa.. aku di tengah.. pendengar dan insyaALLAH penyimpan yang setia.. cukup aku dengar dan aku bawa pergi bersama untuk selama nya.. :')

okay2 stop.. ayat semakin shahdu.. hujan semakin lebat.. kena stop.. kalo teruskan banjir pulak rumah nie.. :'p

+dia=**+

DIA NUMBER ONE..!
*DIA=ALLAH*

No comments: