Wednesday 16 October 2013

BONDAKU..

BERSAMA BONDA YANG TERSAYANG


PEMBERIAN YANG TELAH DIGUNAKAN OLEH BONDA


Subhanallah.. sukanya.. bila mak pakai hadiah yang saya bagi tadi.. hehe.. terharu sangat.. mak beria tanya.. bape hengget.. tergelak2 sebab dia teka suma salam.. last2 dia teka 10 hengget... hak3.. kelakau.. akhirnya saya dapat tunaikan hajat dia yang dah lama nak pakai baju muslimah.. mula2 saya taknak pun beli baju tu.. tapi bila ckg ckp bju tu baju muslimah.. saya beli lah.. hadiah birthday dia untuk 2013.. senyuman yang sangat aku tak dapat lupakan.. 
*ya ALLAH, kau lindungilah ibuku.. kau murahkanlah rezekinya.. kau rahmatilah dia.. kau jadikanlah dia seorang anak n ibu yang solehah.. sungguh jasanya aku tak dapat membayarnya.. hanya doa yang berpanjanggan yang dapat ku panjatan untuk nya.. :')*

No comments: