Thursday 24 October 2013

BUKAN SUKA ~SUKI!!


bersendirian mengenang kisah yang mengukir senyuman.. menanti kamu setiap waktu.. bila dapat ku temui seperti dulu.. benarkah ia sudah berakhir?? adakah itu berakhir angkara keegoan ku?? adakah semua itu berpunca dari ku??



aku sayang kamu berbeza aku sayang sahabat~sahabat aku yang lain..

"Penat karenah dunia, yang menghukum mengikut suka..
      Biar saja..penat nanti mereka berhenti.."

bukan sesedap hati or sesedap rasa nak menghukum!!
rasa dah macam~macam yang di buat.. TAPI tidak balas.. macam tak dan!!
sesape je akan terase..
mungkin jugak menguji..

ada masalah?? tak leh nak cite?? kot ye pun tak leh cite sume.. cite sikit okay aper?? dah cakap dah dulu.. mase awal~awal lagi.. nak cite pape?? okay je..! boleh je tolong dengar.. nak buat pape tak bagi pulak..! hurm tak faham la.!


fakta sebenar.. kamu dah lain..! SANGAT lain.. lepas cuti raya haji.. kamu sangat lain.. berubah dengan tiba~tiba.. sehingga aku hilang kamu yang aku kenali dulu!!
aku perlukan kamu yang dulu..



pape pun maafkan aku.. kerana selama ini aku banyak menyakitkan hatimu.. dengan tidak dapat membezakan gurauan atau sebaliknya.. cuma yang aku tahu bergurau.. sehingga lupa berfikir sejenak.. untuk meyakinkan diri bahawa gurauan tu membawa kegembiraan atau kesakitan dihati!!

maafkan aku juga dengan post~post semalam.. yang sememang nya untukmu..
# takkan ada rahsia lagi yang akan ku selindungkan #



# hurm #

Ku pendamkan perasaan ini
Ku rahsiakan rasa hati ini
Melindungkan kasih yang berputik
Tersembunyi di dasar hati..

Ku pohonkan petunjuk Ilahi
Hadirkanlah insan yang sejati
Menemani kesepian ini
Mendamaikan sekeping hati..

Oh Tuhanku 
Berikanlah ketenangan abadi 
Untukku menghadapi 
Resahnya hati ini mendambakan kasih 
Insan yang ku sayang..

Di hati ini
Hanya Tuhan yang tahu
Di hati ini
Aku rindu padamu
Tulus sanubari
Menantikan hadirmu
Hanyalah kau gadis pilihanku..

Kerana batasan adat dan syariat
Menguji kekuatan keteguhan iman
insan yang berkasih..






No comments: