Sunday 13 October 2013

CIKGU SUE. :)


terlepas jugak rindu dekat ckg aka akaq syg aku nie.. dah lame dah behajat nk tego dye.. tapi smlm tba2 dtg keberanian.. utk tego dia.. suka sgt bila dia balas tadi.. 

terubat rindu yang sekian lama ku pendam.. :)
# syukur ya ALLAH.. Kau mengubati hati ini dengan kehadiran dia buat sekian kalinya.. :')
*status chek ina*


PELIK..



mana tak pelik nya dia tiba2 tanya pasal life aku.. 3 tahun aku kenal dia.. dia xpenah tanya.. suka bila dia tanya.. rasa mcm dia amik berat.. 

dia suka kot.. perubahan saya.. bukan main beso lagi dia punya like tu.. hak3.. mungkin ALLAH dah makbulkan doa2 saya.. syukur.. :)



terpaksa memberhentikan perbualan..

kenapa aku bg ayt yg sad sgt dkt dia?? hurm xpe la.. itu yg spatut nya.. sbb aku msih belum memiliki kekuatan iman.. aku masih memotivasikan diri.. takut perbualan ku dgn dye yg panjang akn memotibasi kan motivasi ku.. bukan membenci.. tapi ingin life yg baru.. masih menyayanggimu sis kerana DIA.. aku yakin kamu memahami.. panjang umur kita chat lagi.. INSYAALLAH.. :')

*status chek ina*



GAMBAR TUAN BADAN YANG AKU MENYAYANGGI

maaf untuk semua.. saya masih memelihara diri.. dari terus melakukan kesilapan yang sama.. takut dibenci orang.. takut lagi bila di benci ALLAH.. hurm.. masih menyayanggimu kaq.. jaga diri ae.. :)



No comments: