Monday 7 October 2013

KAMU YANG MEMAHAMI

ASSALAMUALAIKUM.. :)


hari nie saya nak mintak maaf dekat kamu.. kerana banyak status~status saya.. banyak post~post saya yang buat kamu terasa.. insyaALLAH lepas ini tiada lagi status tentang dirimu.. mungkin ada juga post buat kamu terasa.. jujur aku katakan.. status yang bakal aku katakan.. bukan untuk kamu.. cukup la aku menerima semua dan aku menutup semua..insyaALLAH apa yang aku tahu akan aku simpan bawa ke sana.. post nie adalah post terakhir aku mengatakan tentang dirimu.. takkan ada lagi status yang buat mu terasa.. insyaALLAH.. kalau ada terasa mana2 status tu.. sila bagi tahu.. mungkin itu bukan untuk mu tapi buat mu terasa.. sekarang 0-0.. saya doakan kamu bahagia dunia akhirat berasama isteri tersayang.. insyaALLAH.. *KUATKAN IMAN MU.. JAGA IKHTILATMU.. SEKIAN SAHAJA..*:)

No comments: