Tuesday 22 October 2013

MARAH-MARAH


situasi kita sama lah .. marah simpan sendiri.. tersakit hati.. saya motivasikan diri dengan post awk..

pelik juga.. sejak bila aku pandai mengawal marah aku..
mungkin penangan istighfar @ tasbih yang yang bermain saat aku marah..memberi penenang.. SUBHANALLAH.. besar sungguh kuasaMU.. :')

Sayang jika ingin disayang
Kasih jika ingin dikasihi
Hormat jika ingin dihormati.


saya gunakan juga kata-kata nie..mungkin kata-kata nie memotivasikan saya.. menjadi seorang yang mungkin tabah @ penyabar..

'Bekal sabar memang mudah tapi yang merasainya haruslah tabah. Doakan dia berubah.'


biar rebah , jangan berubah .
biar terbuang terus berjuang ,
ujian adalah tarbiah daripada Allah ta'ala ,
semakin dekat kepadaNya ,
semakin kuat ribut taufan melanda .
usah resah bila diuji ,
pasti kebahgiaan bakal dimiliki .
kerana apa yang penting , janji Allah itu pasti . :)

# motivasi diri #

hurm.. tak tahu apa yang ingin diucapkan dalam post ni.. cukup sampai sini.. makin banyak dikenang pening pala aku.. terima kasih yang memberi pendapat @ motivasi pada dri nie.. :)

No comments: