Thursday 3 December 2015

Aku yg dulu Bukan Yang sekarang..

*Candid*


*Mendukung Tasya*

*Rumbungan*


Nie la saya masa form 2 tapi yang last tu mase form 3.. comel je.. hahaha.. tapi sekarang lagi comel kot.. hahaha jangan jealous la ye.. kui3

Semalam aku selengara FB aku yg 'Asrina Syahlini' tu.. buang semua gamba yg rase tak perlu.. tibe-tibe jumpe plak gambr yg kat ats tu..

Time tu.. aduhai lawak nye muke.. lawak nye perangai.. and kurus nye aku mase dulu.. sekarang sado melampau.. jealous dgn waktu dulu..

Haa.. bile tgok gambr yg last tu.. titibe teringat budk KSP.. kelaka pun ader gak.. tau pasai pa??

Pasai nya depa dok ckp sebelom kenai aku depa takut nak tegoq.. sebab muka chek gaghang nak mampuih..

Dengan style cek yg suka masuk tgn dlm kocek tu macam gengster.. hahaha.. adoi.. kwajaq la depa nie.. tapi lucu

Cuti nie nak kurus.. tapi.. hurm macam tak berkesempatan je.. macam mane erk?? adoi.. kalo sorg2 memang xde feel la.. kene ade geng exercise..



No comments: