Thursday 10 December 2015

Damailah...

*Kesayanganku*

Hurm.. semalam sebelum nak tido amek la kesayangan nie.. tengok gelap je.. pas ur tanggal bateri.. pas ur try la on kan balik.. sekali putih je.. hurm.. sedih..

Bangun je dari tido pagi tadi.. terus ngadu ngan mak.. ckp fon dah rosak.. mk tye kenape? aq ckp entah.. sedih.. rase nak nangis pon ader.. duit sendiri tu..

mase ptg tu.. borak pasal tab ngn akq sdare.. dia ckp kwn dia ader beli tab.. pas ur kwn dia nk tuka sim card.. pas ur masuk kan balik sim yg asal terus putih..

Pas ur kawan dia p la hanta kedai.. tokey kedai tu ckp fon dia masuk air.. hurm.. phone aku masuk air ke?? adoi.. kene kumpul duit la lepaih nie.. nk beli baru..

Hurrmm.. tak pe la sayang.. ko tido la.. dah sampai waktu tok ko rehat.. ko dah banyk bejasa tok aku.. ko dah banyak corit kenangan indah dalam idop aku..

TERIMA KASIH SAYANG..

DAN!!

*Yang Pertama*

Kembali lah kau berkhidmat untuk aku.. walau kau tak semewah yg itu.. kau tetap yg pertama dalam hidup aku.. sayang terhadap kau x berubah..
In shaa Allah..


*Sumber FACEBOOK*

Kalau dah tertulis sesuatu perkara bukan utk kita.. Maka sampai bila² takkan jadi milik kita.. Redha dgn apa yg telah pergi.. Belajar takkan ader benda yg kekal dalam dunia nie kecuali DIA..
#BeStrong #KeepSmiling


No comments: