Monday 7 December 2015

Nangis

*Sumber Pakcik Google*

Semalam.. kawan matrik aku nangis.. sebab clash ngan pakwe.. Hari nie pulak kawan kelas aku nangis sebab tak sanggup nak hidup menumpang.. Hurrmm..

First.. my beloved kwn matrik ku.. cukup lamer korang couple.. sejak kite form 1 korang couple.. and selame itu lah kesabaran ko terhadap laki tu.. tapi dia tak pernah menghargai kau.. so untuk kali ini ko lepaskan dia n jgn couple lagi dgn dia..

Sebab aku ckp mcm tu.. aku xnak kwn aku sedih sbb laki yg mcm tu.. aku tau x mudah nk melupe kn dia.. sbb aku pun mengalami yg same.. aq xsuruh lupe.. aku tak suruh bermusuh.. nak kwn boleh.. kwn je mcm bese.. tp yg nak istemewa sgt..

Berpisah memang sakit.. tapi tak di hargai dalam hubungan lagi sakit.. percaya lah.. bile jadi kawan biase xkan ade yg nangis2.. dan itu yang sedang aku lakukan.. hope ko boleh buat mcm mane aku buat.. aku tau kau bukan aku.. tapi kau boleh.. stay strong sis..

*Conver*

Haa.. nie sorang lagi.. ptg tadi dok otp dgn dia.. dia nangis2 kat aku.. sibok nak balik umh dia.. tak duduk umh atok dia.. dan by alasan yg dia bg.. dia kene duduk umh atok dia sbb parent dia g UMHRAH.. so kene hanto la ddk umh atok..

Penat nak pujok dia nie.. semalam dok ngajok ngn aku sbb xmesej dia.. dia beli data sbb nak suwuh aku teman dia.. dia kate umh atok dia bosan.. so kalo dia beli data dia bleh chat ngn aku.. tapi smlm aku busy.. sedare mare ramai balik.. so phone jarang pegang..

Malam tu bile sedare sume dah balik.. aku amek fon tgok wasao byk gile dia hanto.. dia maghoh.. hahaha.. aku bls dia xnk bls lagi.. ngajok den.. byk jgk aku bls.. still xnak bls.. smpai la aku nk tido.. tapi pagi td.. dia yg mesej aku.. sbb xleh tahan bosan.. kesian jee..

So now.. aku kene jadi baby siter tok dia la sepanjang dua minggu mama n ayah dia xde.. tapi aku baby sitter jarak jauh.. hahaha.. petama kali org buat dlm dunia nie.. aku yg mengasaskan baby sitter jarak jauh.. confirm xde kes penderaan.. kui3

Cerita aku plk..

~>18/11/15<~
Sehari sebelum aku exam final sem 1.. malam tu aku mintak putus dgn MR.F, sebab aku xleh sayang dia macam mana aku sayang orang lain.. Aku takut nanti aku terima dia.. tapi aku mempergunakan dia.. so better aku minx putus..

Aku bukan tak pernah cuba nak sayang dia.. tapi bile aku nak cube dia buat perang.. huh kepantangan aku la.. aku baru nak elok2.. dia dah macam2 hal buat.. malaz aku.. tapi still lgi in relay.. tapi bile lame2 rase diri macam jahat sangt.. so mnx putus..

Mase aku mintak putus.. mcm sbb dia mintak.. aku cube crik slh dia.. tapi sume dpt dia jwp dgn aik.. so aku jujo je la yg aku tak leh nak syg dia.. nampak sangat kejam.. tapi lebih baik jujo walau pun menyakitkan drpd menipu tp menyenangkan..

Hurrmm.. aku tak kesal pun dgn keputusan aku tu.. aku lega.. sebb aku ta yah nak bepura2.. aku tak yah nak serba salah.. and aku lebih selese hidup tanpa pakwe.. mungkin sbb dah lame menyinggle.. hahaha.. konon je tu.. kui3

Sebab lain.. den leh nak lupo un mamat AIAK.. hurm.. walau banyak menyakitkan hati tapi aku still xleh lupe kan dia.. xleh buang sayang.. apo sobab pon den ta tau.. pening pk bende mamcam nie.. rase desperate pon ader gak.. arrrhhhh

Kalau aku di beri pilahan utk memilih pakwe atau kawan.. aku akan pilih kawan.. mesti tak caye kan.. hahaha.. xkesah.. orang boleh ckp.. sbb xde pakwe bleh la ckp macam tu.. tapi tu kalau org lain ye kot.. kalo aq tak.. sbb aku lah aku..

Aku buat dgn ape yang aku cakap.. bukan nye jenis yang ckp tak serupa bikin.. kalau nak tahu kesahihan ape yg aku ckp.. boleh betanye dgn MR. AIAK.. dia sangat mengenali aku.. in shaa Allah dia akn bg jwpan yg same.. 

No comments: