Saturday 19 December 2015

28/12/2014

*Anniversary*

Tak lame lagi nak sampai dah 28 hari bulan.. sampai je 28 tu nanti cukop la setahun saya sayang awok.. tapi tak tau la awok sayang lagi ke dok..

Sebenanye nak tulis blog semalam.. tapi semalam saya demam.. tengah hari terlelap.. pas ur kol 3 bangun.. terus mandi and solat zohor..

Blah malam pulak kol 10 dah masuk bilik.. tido.. pas ur dah tido asik terjage je.. mungkin sejuk kot.. pagi tadi bangun rase dah ok.. Alhamdulillah..

Hurm.. dah tak tau nak cito apo.. yg penting saya tak saba nak tunggu lagi  hari.. hope hari yang di nantikan adlh hari yg paling indah..

IN SHAA ALLAH..

"tak pernah tak sayang"

"tak pernah tak rindu"

"DAN paling TAK PERNAH BENCI!!"

Semoga lah.. ikatan ini berkekalan hingga ke syurga tertinggi.. syurga firdaus.. semoga juga.. rasa sayang yang lahir tidak akan berubah menjadi benci..

Orang ckp JODOH tu bukan untuk lelaki dgn perempuan je.. orang ckap setiap pertemuan tu JODOH.. so kite antare jodoh yang di pertemukan tanpa di sengajakan tersayang.. huhu

Saye nak berterima kasih atas ketentuan Allah yang dh merancang setiap yang terjadi antara kita yang menyebabkan terjalinnya ikatan ini..

Antaranya:
- Kita gaduh pasal gambar saya..
- Awak kejar saya satu dewan...
- Saling meminta maaf kt gate nak ke dorm
- And so on..

#FRIENDSHIP isn't about whom you have known the longest..
It's about who came, and never left your side..#

ps: Tidak sempurna iman seseorang itu selagi dia tidak mengasihi saudaranya sebagaimana ia mengasihi dirinya sendiri..
[Riwayat Bukhari & Muslim]

No comments: