Sunday 29 November 2015

Stay Strong..

*Sumber Pakcik Google*

Dear beloved madam Rosreeta.. semoga sentiasa kuat menghadapi ujian yang kali ini.. Dan semoga atas perpisahan yang selamanya yang terjadi ini memberi motivasi kepada kita semua in shaa ALLAH..

Ouh ye.. semoga madam dapt teruskan hidup madam macam biase.. dapat menguruskan anak madam macam selalu.. semoga di permudahkan segala urusan madam.. in shaa Allah..

Madam.. dari dapat tahu.. sampai sekarang asik fikir pasal madam je.. rase macam madam perlukan kite orang 'PPU1/4'.. saya dgn shahira asik fikir madam kuat x?? macam2 lah..

Rase macam nak jumpa madam sekarang and nak peluk madam.. hurm.. payah nak cerita.. 

*1*

*2*

*3*

haa.. tu la antare convesation as dgn sheghe.. btw madam.. maaf ye tak dpt dtg tahlil umah madam.. kite org xde transpot nak ke sana..

In shaa Allah doa2 kami mengiringi madam..

Semoga roh beliua di cucuri rahmat Allah.. Aamiin..

"Merasa kesepian itu sudah pasti, merasa kehilangan sudah tentu ketika orang yang kita sayang pergi meninggalkan kita untuk selamanya, berasa hidup tak lagi bererti, hanya termenung sedih sendiri mengenang kenangan bersamanya yg indah, kalau kita pernah merasakannya pasti dan yakin akan sangat amat merasa sedih, jangankan ditinggalkan seumur hidup sejampun terkadang tak bisa, namun inilah hidup yang harus kita hadapi, kerana semua yang bernyawa akan merasai mati. Itu janji Allah SWT kepada setiap makhluk yang wujud di dalam bumiNya ini."

No comments: