Friday 4 December 2015

Facebook ku

*Sumber Pakcik Google*

Hurm.. Alhamdulillah.. dah selamat aku men'delete' FB aku.. First FB yg aku delete name nye "Pendosa Di BumiMU" dan yang kedua FB "Asri Syah"

Sebab aku delete FB2 tu.. 
1- aku dah tak berape nak gune fb2 tu..
2- tak xde mase nak update semua fb
3- kurangkan dose

Ye la.. aku tak tahu bile waktu aku nak pegi.. nanti bile aku da tak de nanti xde sape nak tolong buang semua laman sosial aku yg tentunya belambak nie..

Bukan xde org yg boleh di percayai aku nak bg semua password laman sosial aku.. ader je.. tapi belum ader mase nak bagi.. plus ragu still ader.. #Maaf

Tipu la kalo aku ckp tak sayang fb2 yang aku delete tu.. terlalu banyak kenangan dlm fb2 tu.. buruk @ baik.. still kenang.. xpe la.. biala dia pergi..

fb Asri Syah.. fb kedua aku lepas fb Asrina Syahlini.. fb tu aku buat sbb aku xnak campo aduk kan budak SMK DUAM dgn life aku.. that y la fb tu jarang bukk.. but fb tu still kenangan tersendiri..

fb Pendosa Di BumiMU pulak.. fb tu paling baru dan friend memang xbyk.. 2 org je.. sbb aku tak add org.. dan aku tak approve org.. fb tu sebenanye fb melarikan diri dari org yg mengenali..

fb tu di buat mase aku rapat ngn Abdullah Wahid.. kami kongsi cerite kat fb tu.. now semua kenangan dah pergi.. bia la aku simpan dlm ingatan.. kalo satu hari nnt aku hilang igatan.. Hope Abdullah Wahid dpt igtkn.. in shaa Allah..

Ouh ye.. tak lupe jgk.. fb tu jgk lah yg buat hubungan aku ngn #ANMN renggang sampai hari nie.. kot la.. tp instinct aku ckp sbb fb tu yg aku ngn dia menjauh.. kalo salah maafkan saye ye..

Mase men'delete' fb2 tu tadi.. ade 3 org manusia je yg aku hanta mesej.. utk bg tau fb tu nk tutup.. sorg tu akq angkt kenal kt fb.. bg tau dia sbb dia ade wht relay ngn fb Asri Syah.. so bg tau takot dia pk lain..

Lagi dua org tu Abdullah Wahid dgn #ANMN la kan.. sape lagi..

mesej yg aku hantar:
Assalamualaikum.. mintak maaf tok segala nya.. fb ni nak tutup dah.. sebab umo tak tau takat mane.. so nak buang ckit2 ape yg tak patot.. Sekali lagi mintak maaf.. :)

So now.. tinggal dua je fb aku.. tak buang satu lagi tu sebab.. hurm entah.. tapi rase nye fb tu masih diperlukan.. sebab tu la aku tak buang.. tapi untuk ape tak tau.. hurm.. bia je la dulu..

No comments: