Monday 3 August 2015

Yang Tersayang

*Suke Gambar Nie*

Hurm.. Pagi tadi masa on the way na p sekolah dia cite masalah dia dekat aku.. macam-2 dia cerita.. makin lame makin panjang.. tibe2 dengar dia selseme.. pelik jugak sebab xpernah pulak dia selseme pagi2.. tapi mase ur tak perasan lagi..

Pas ur nampak pulak tangan dia asik teralih dari stereng kete.. kekejap teralih.. bile aku ikut arah tangan dia pg ke muke dia.. first igt dia gatal muke.. rupe nye dia nangis.. time tu aku ta tau na but ape.. sepanjang jalan ur aku senyap je..

Sebab punye lame aku kenal ngn dia.. tak pernah nampak dia nangis macam nie.. tak pernah rase aura sedih dia macm pagi tadi.. tak pernah rase mood serious dia macam pagi tadi.. haish.. nak di usap air mata dia takut bertambah air mate dia..

Dengan zalimnya aku biar kan dia terus dalam linangan air mata.. terus dalam kesedihan.. tanpa kata-2 semangat dari aku.. adekah aku ini wajar dikata sahabat yang baik.. Subhanallah.. Ya Allah ampun kan dosa ku ini.. Sahabat maafkan aku..

Semoga kau sentiasa tabah dengan ujian yg ko hadapi.. semoga kau terus kuat.. kalau kau nak bercerita.. aku sentiasa sudi mendengar.. keluarga ko keluarga aku jugak.. ape ko rase aku jugak terkesan.. Semoga suatu hari nanti kebahagiaan menjelma buat ko sekeluarga.. InsyaALLAH

SAYANG KAU SITI NUR NATASYA BT MUHAMAD SAID

No comments: