Sunday 23 August 2015

Masak ~ Masak

*With NAZIRAH AZHAR*

Ok.. hari nie birthday dia.. Sehari sebelom birthday dia.. mcm dia mintak dia hingat aku nie santa agak eh.. ape pon tak boleh.. saba yo la.. 

Semoga Segala Kebaikan Menyertaimu "I Wish You All The Best and wish you Happy Birthday, no doubt another year of life is blessing from God" Waktunya Telah Tiba. Saatnya Ini Untuk Berkaca. Apa Yang Telah Kita Torehkan Di Atas Bumi? Tambah Umur. Tambah Dewasa. Happy B’day..

Geng kite org ader beli kan hadiah tok dia.. tapi mughah je la.. belikan dia hadia jam tangan.. dia nak jam tu tapi kedekut.. menyampah.. pas ur plan ngn member beli kan dia jam tu.. pas ur buat2 mintak duit.. hihihi.. saje pakat semua pakai jam same jename..

*Kek untuk dia*

Haa kek nie aku buat sebab dia yg mintak.. bulan lepas aku ader bawak kek p sekolah.. aku buat sendiri la.. pas ur dia kate na kek macam tu mase birthday dia.. tu yg buat tu.. 

Sebena nye kat kek tu na lex amoy 18.. pas ur ta muat.. lapik balik dgn coklat.. tu yg bughuk tu.. haaha.. xpe arh seni.. org bukan tau pun.. hik3

ok balik pade tajok.. mase bulan pose hari tu selalu la post setiap ape yg aku masak dkt aku punye wechat.. setiap kali post setiap kali tu la member class dok perli2.. mcm kesian @ dorg ader mintak..

untuk tunai kan janji aku masal la nasi goreng, bihun singapore, magie goreng.. semua tu atas tempahan budk kelas.. alhamdulillah.. semoga hilang kempunan kawan kelas aku..

aku nie xde la pandai masak sgt.. tapi ta tau la nape budak nie suke sgt aku masak.. main campak2 pon sodap kato ae.. bilo ader pemintaan masak yola.. aku nie da mcm tukang masak member kelas aku dah, aku rase..

xpe lah.. yg ponting kawan den konyang.. sodokah sekali sekalo.. haa oley kerane selalu sangat kene masak.. sampai aku suruh mk beli polistrin.. sebab malas na bawak tupperware p sekolah.. senang pakai buang.. kikiki..


No comments: