Sunday 9 August 2015

Hari-2 Training

*In Love*

Hurm.. Esok masok 3 minggu training bola tampa.. Lawan nye 18-19 @ 19-20 Ogos.. lebih kurang mcm tu la tarikh nye.. aku pon da ta ingat hahaha..

Mase first week p training dengan member yg amoy ur.. mase sebolm lat ur nak carik makann sbb baru habis kelas punye la payah.. ade warung kat depan sekolah ur bleh plk ckp tukang masak dtg kol 4.. hesh..

Dah are traing start kol 4:30.. masak je dh bape lame.. pas ur aku na kene mendaki gunung asrama sek tu lagi.. memang mase ur beghangin je ngn acik kedai ur.. Esok pade tu tasya pulak join.. tapi mase tu dah xde nak p carik makann.. sebb mase rhat dah makan kenyang2.. so selese sikit xde la terkeja-keja..

Esok kemudian tu.. akq upper 6 kate ader selection.. beghiye la kite org nie dok main besungguh2.. pas ur ckg dtg kate ta jd but selection.. peerrrhhhh cikgu buat kelaka comel siot.. cikgu ckp na but selection minggu depan.. wahh banyak cute maa..

Ptg tu ader latihan balik.. huh.. ape siot.. dengan pasarah dtg gak ptg tu.. belatih macam bese.. kawn yg amoy tu tangan dia da bengkak da.. nak nangis je muke dia aku tengok.. kesian dia..

Malam tu.. aku ngn amoy nie.. otp.. punye lah lame pk pasai voll nie.. siap plan esok pg nak jumpe ckg.. na suwuh ckg pilih cpt.. sbb kesian dkt bdk yg dtg lat.. nanti dorg dtg lat pepenat.. sekali ta kene pilih kan kesian.. pas ur esok pg ur ta smpat na jmpe ckg.. akq upper 6 dtg kelas..

Dia ckp yg terpilih aku sorg je dri 3 org wakil kelas aku.. hurm.. bersyukur pd waktu yg same sedih.. sbb classmate xde yg terpilih.. hurm sejak pd tu.. aku sorg je la yg dtg lat.. pisang siot na kene tggu dorg dtg.. semua ta tepati mase.. ter masuk yg asama.. *paling pantang*

Minggu lepas 2 hari sebelom exam ader training.. mase tu 7 org je yg dtg.. aku yg paling jauh bleh dtg dorg pulak xnak dtg.. bengkek je aty aku nie.. last2 xjd training.. capten kump bukk cite pasai xpuas aty ngn ckg la whteve..

Kisah nye akq2 upper na pakai jersey lengan pendek.. aku sebena nye mmg la xnk pakai lengan pendek.. tapi junior kan.. ikut je le.. pas ur cikgu mcm tau je isi aty aku nie.. cikgu dgn suke hati nye tuka jersey kite org tanpe bg tau akq ur.. mmg la akq tu hangin..

*Jersey Tok Karnival Sukan Nanti*

Akq tu da set na same baju ngn team voll lelaki sekali cikgu tuka yg tah pape.. aku seronok cikgu tuka jersey lengan panjang.. tapi slek pulk design ae ta lawa.. adoi.. redha je la.. hikhikhik..

Esok dan seterusnye full training.. hope aku dapat sumbangkan pingat tok team sek aku nie.. Berdoa aku dapat buat yg habis baik.. dan kurang @ ta buat simple mistake.. insyaAllah.. wish me luck..

*AKU*

Ok.. na share gambar mase form 4 main voll peringkat daerah.. ader gaye kan.. hak3.. muke tu hurm.. facus betol.. xsanggup na bagi tengok.. hik3.. :3


No comments: