Friday 19 June 2015

Issue Nak Duduk Sebelah Aku

*With Kesayangan*

Selama nie memang dalam kelas dia duduk dengan aku.. Pas ur masok pom six nie pom dia duduk sebelah aku.. Dia nie kalo boleh sumenye na same ngn aku.. tak leh lain sikit.. ikot je mane aku pegi.. kalo na kate belangkas pon boley.. hahaha

*With Nazirah aka Amoy*

Selang seminggu kot dia pulak dudu sebelah aku.. sebab susunan meje betuka.. so kire nye aku di apit oley dia and tasya.. ta sampai seminggu dia duduk sebelah aku.. dah ubah lagi susunan meje.. so dia kene alih ke depan.. mule2 sebelom dia rele tuka ke depan dia bergaduh ngn si tasya..

Yang tak ley blah si tasya sampai pelok aku ta nak mengah na duduk sebelah aku.. hahaha kelaka la.. degn terpaksa amoy pon pindah tempat.. tp xjauh pon.. depan aq je.. suke dia sbb ta jauh dengan aku..

*Nie Syawaliah*

Hurm nie aku baru je rapat.. Mase cuti dua minggu hari tu dia selalu wasap aku.. hurm tak tau pulk kenape?? pade cuti nie sebelah dia dah xde org.. sbb kelas kite org ramai da kua.. p sambung blaja.. so semalm aku ajk la dia tarik meje dok sebelah aku..

Tak sampai 24 jam duduk sebelah aku.. hari nie dah tuka lagi susunan meje.. pas ur dek sbb dia na duduk sebelah aku.. dia buat muka kesian pulak.. ckp xnak pindah tempat.. dia duduk je.. alih2 ader dua budak kene pindah.. haha saba je la..

Lepas ur kite org yg duduk kat belakang ur terus sambung meja jadi empat.. hahaha.. budak yg salah sorg budak yg kene pindah tu jealous pulak.. sebab xdapat duduk macam kite orang.. hahaha lawak la..

*Aku lah aku*

p/s: Betul lah orang cakap kalau ade yang membenci jangan la terlalu memikirkan.. lepaskan ia pergi.. sebab ader lebih ramai lagi yang menyayanggi..

Terima kasih korang.. sebab selese dengan aku.. sebab sayang aku.. aku pon sayang korang.. terima kasih sangat2.. serious den terharu.. hope persahabatan kite orang kekal sampai akhirat.. InsyaALLAH..




No comments: