Wednesday 24 June 2015

Cerita..

*Tab dan phone lame aku*

Hurm.. Semalam pakcik aku hadiah kan aku tablet.. Alhdamdulillah terima kasih uncle sbb bagi tab tu.. walaupun aku memiliki the new pedamping.. Aq still menyayangi mu siputih.. sebab kau yg pertama.. aku dapat kan kau dari hasil titik peluh aku..

Walau dunia ini semakin modern dengan perubahan yg juga modern.. aku tetap menyayangi mu walau byk kesulitan yg ko miliki.. kau menyimpan beribu kengan.. kau menyimpan beribu rahsia.. kau juga menyimpan beribu aib..

Terima kasih si putih.. kini kau bertuka tuan.. aku menyerahkan kau kpd ibu ku.. walau pun kini kau dimiliki oleh bonda ku.. masih tiada siapa yang dapat menghalang keserasian kite.. always merindui mu si putih.. batery kau tahan laman.. batery tab buat aku gile.. kat sek selalu batery habis.. 

p/s: semalam mase na masuk kan sim card dalam phone dok cucuk2 ta muat.. rupe nye kene potong sim tu.. hurm.. pk 10x aku na potong sim card tu.. bile tengah dok potong sim tu tetibe teringat mase kat PLKN..

Mase tu aku tolong sorg kawan aku nie potong sim dia.. tak leh blah nye potong sim dekat tepi longkang.. asal boleh je.. hahaha.. mase tu dekat surau.. potong sim dia sebab mase tu parent dia baru je lagi belikan dia phone baru.. hurm.. semua kenangan.. xkan dilupakan..

kau #NO1

*Blog baru*

Hari nie aktiviti koko kat sekolah ckg suruh buat blog.. haish.. semalam beria tolak tanak join.. alik2 kene jugak.. malaz sebenanye na mengedit blog.. dah kene buat tu buat je la.. satu kumpulan satu blog.. so itu la hasil yg aku mampu buat.. 

Kumpulan aku ader 5 orang.. tapi sayang.. dalam group tu aku sorang je yg tahu blogging.. hampeh nio boto.. xde guno ae dograng jadi geng den.. baik den masuk penyertaan nie kategori individu.. xde function betol dorg.. saba yo la..

Ponek den buet blog baru nie.. sebab skunk blog punye layout da berubah.. dah baru.. ta reti na cuek kek mano.. makin maju teknologi.. makin aku ta reti na gune.. hurm.. na wat canner.. terima je la.. sebb MAS kan na jd negara industri menjelang 2020..

p/s: rugi ta bukak group kelas semalam.. xpasal2 kat sek tadi kene buat blog gune tab.. mak ai susah ae ta dpt gambar kan.. sebab smlm kat group kelas budk nie ader pesan suruh bawak lappy.. hurm mano den tau.. selalu nye group tu krikk4 yo sapo sughoh!!


No comments: