Sunday 14 June 2015

Ahlan'Wa Sahlan ya RAMADHAN

*Sumber Group FB*

Sudah nak puasa ni..
Saya mungkin banyak salah dan silap pada kamu, sengaja atau tak sengaja. Jadi sebelum masuk RAMADHAN, saya mohon maaf zahir dan batin kepada semua setulus hati saya.. ✌

☼ Kembang melati sungguhlah indah,
Di tengah taman jadi hiasan,
Harum RAMADHAN tercium sudah,
Kalau ada khilaf mohon di maafkan.. ☼

✎ Makan roti sambil berlari,
Bersihkan HATI SUCIKAN DIRI..

Bunga teratai terikat rapi,
Lama di pandang indah sekali,
Biar pun RAMADHAN kurang 7 hari lagi,
Mudah'an saya jadi orang pertama yg mengucapkan.. ✎

SELAMAT BERPUASA
✔ Dosa jangan di +
✔ Amal jangan di -
✔ Cinta jangan di ÷
✔ Hidup hanya 1 ✖

✿ Gugur bunga kerana layu
✿ Gugur iman kerana Nafsu
✿ Gugur cinta kerana Cemburu
✿ Tertawa kerana Bahagia
✿ Menangis kerana Derita
✿ Bertaubat kerana Dosa
✿ Beribadah kerana Takwa
✿ Hidup tanpa cinta pasti Hampa
✿ Hidup gilaharta pasti Celaka
✿ Hidup penuh dosa pasti ke Neraka
✿ Hidup bersyukur dengan apa adanya
✿ InsyaALLAH akan BAHAGIA

♡ Biar putus cinta dengan MANUSIA tetapi JANGAN putus cinta dengan ALLAH.. ♥

✍ Batu 3 simpang Mati,
Buah 7 Pelepas Diri,
30 Juzuk Junjungan Kami,
36 Daerah Kekuasaan Kongsi,
Putih Jalanku, 
Merah kenderaanku.. 

Kami tentera FISABILILLAH
Menghulur jari
Biarpun RAMADHAN tak lama lagi,
Ingin mohon maaf setulus hati suci.. 

p/s: SELAMAT MENYAMBUT BULAN RAMADHAN DARI SAYA NUR ASRINA SYAHLINI BINTI ABDULLAH SEKELUARGA.. ツ

No comments: