Wednesday 11 September 2013

NAK TOLONG TAPI BAGAIMANA??

niat dihati teringin nak duduk disisi dia saat dia bersedih.. teringin nak tolong dia saat dia susah.. teringin nak jadi setia ada disisi dia saat dia memerlukan.. teringin nak bg dia pangkuan kepala dia di bahu ini saat dia mengeluarkan air mata.. tapi aku tak boleh.. sebab aku pun susah nak gerak and nak dekat dengan dia.. maafkan saya.. sebab saya tak ada disisi awak saat awak memerlukan.. tapi awak boleh je call@mcj saya bila awak nak.. saya sedia menjadi pendengar setia awak.. janjiku pada mu dan janjiku padaNYA.. aku akan simpan semua yang aku tahu.. itu janjiku insyaALLAH.. sekarang kita pun dah susah nak jumpa.. hope awak baca la post nie.. kalo nak datang rumah saya.. ikot jalan jauh ckt.. nanti saya tunjuk.. tetiba rasa rindu dekat awak walau setiap hari main mesej dengan awak.. hurm.. jaga diri.. jaga iman.. jaga-jaga

No comments: